1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Game nog niet verkocht (te lage biedingen), maar krijg toch wel weer een beetje de kriebels om het te spelen|:-. Als er steeds nieuwe dingen worden toegevoegd dan kan het wel tof worden eigenlijk:+

2. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Hoe veel uur heb je gespeeld als ik vragen mag?

Die ene granaat die je toch mis gooit en 1 x in de zoveel tijd een super waarmee je een paar adds hebt wat ook met je shotgun in een snellere tijd kan. Sunsinger heeft een vele hogere damage output + wipe reddende self res :)

Mallakai en Merliin vinden dit leuk.
  3. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Naja eigenlijk heb ik alleen de verhaallijn gespeeld en een paar strikemissies:+

Eigenlijk loog ik ook wel een beetje tegen mezelf. Want ik zei dat ik dat constant hetzelfde doen niks aan vond, maar als ik terug denk aan de tijd met Borderland 2. Daar deed ik soms ook missies wel 10 keer opnieuw met bekende of onbekende mensen.

4. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Waar is Xur? of is hij er niet op zondag..

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee vrijdag 11.00 tot zondag 11.00

Raafie vindt dit leuk.
  6. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ah, oke. Dat verklaard een hoop. Thanks.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt maar zoals ik zei om dan die klasse helemaal onderaan te zien is ook apart.

8. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Nou ja niet echt, defender titans zijn ideaal met het schild, gunslinger maait heavy's neer alsof het niets is met de juiste gear, bladedancer kun je snel een grote groep adds mee clearen, striker verwoest je alle adds mee die boven en onder je zitten + je laat een sterk dot field achter voor diegene die gaan komen, sunsingers hebben een life savende self res + je blaast even 8 granaten uit het niets met een zeer hoge ranged damage dot en voidwalker tsja je gooit een granaat + je blaast 3 bolletjes weg.

Begrijp me niet verkeerd m'n main is een warlock en heb de voidwalker subclass gemaxed, maar PvE wise is het de minste class.

9. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Omdat je het nooit gaat halen met randoms, het is gewoon te moeilijk om te halen. Heel simpel dus.

De raid moet je gewoon met 6 mensen doen die allemaal exact weten wat ze moeten doen, iedereen MOET een headset hebben, iedereen moet luisteren naar elkaar en iedereen moet zijn specifieke taak uitvoeren.

Dan mag jij mij vertellen hoe jij dat met 5 random mongolen voor elkaar wil gaan boxen?

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Niet iedere random speler is mongool. Doe is een beetje relaxed man. Ben het er mee eens dat het niet ten goede komt, maar er zijn genoeg mensen die niet genoeg vrienden hebben om het nu te spelen. Laat ze toch lekker met random spelen, wat is daar mis mee? Daar heb jij toch geen last van. Ze gaan het misschien niet halen, maar je ontneemt ze een game mode ook niet. Wel zo fair lijkt me. En met random mensen spelen, kan ook leuke nieuwe friends opleveren. Win win toch?

AnubisNefer en Robbdie vinden dit leuk.
  11. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Zat fora waaronder deze om mensen te leren kennen om de activities mee te doen, met randoms kom je er niet en je maakt er ook geen vrienden. Heb 1 strike random gedaan tijdens het levelen van m'n alt, maar was er snel van genezen. Welke weg dan ook, randoms zijn helaas wel 9/10 x 'mongool' om even in jou bewoording te blijven.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, ik geniet toch erg van Destiny maar blijf het zo jammer vinden dat het levelen niet zoveel impact heeft al ik had gehoopt. Als ik aarde missies ga doen en ik moet tegen een level 3~4 tegenstander dan ''own'' ik hem niet eens zo hard, terwijl toen ik level 7 was en een level 20 tegen kwam ik gewoon in m'n broek moest pissen aangezien ik hem geen dmg deed, ik vind deze scaling toch wel erg vreemd, ik had gehoopt dat het verschil ook merkbaar zou als speler, nu scaled de speler eigenlijk altijd mee als de tegenstanders zwakker zijn... maar andersom werkt niet. (wat wel logisch is) maar het voelt toch wat vaag aan.

TLDR; ik voel me niet een uber dude als ik tegen level 3 enemies vecht met m'n level 28 titan :eek:

Laatst bewerkt: 28 sep 2014
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ben het daarin totaal met jullie oneens. Ik heb heel destiny tot nu toe alleenmaar met randoms gespeeld en eigenlijk nog niks te klagen gehad. Was op mars een chest run aanhet doen (zat vast vond geen betere gear dus maar eens geprobeerd) en kwam iemand tegen die het zelfde rondje bleek te lopen. Doormiddel van dance / point / sit toch weten te communiceren en samen verder gegaan. Begon serieus maar binnen 10minuten liepen er nog 2 randoms mee en niet op chests te openen maar om gewoon kansloos alles neer te maaien op de meest domme manieren. (Zal wel gevalletje "jehad er bij moeten zijn" zijn) maar toch een van de leukste game uren sinds tijden. Daarna geteamt en samen strikes gedaan. Was super!

AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Niemand op de PS4 die even de weekly wil doen op level 28?

Edit:// Thnx Naizuro :cool:

Laatst bewerkt: 28 sep 2014
  15. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb ook al meerdere strikes en missies met random mensen gedaan en het ging prima af:)

Ben zeker nog geen COD achtige mensen tegengekomen die in hun eentje gaan spelen, terwijl de bedoeling is dat je samen gaat werken;)

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

... de fuck?

NaiZuro vindt dit leuk.
  17. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    :eek:

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Niet geheel onverwacht, maar toch jammer om te zien dat er voor nu zoveel ''locked'' is.

Gewoon nog niet de hele game tonen door een gedeelte weg te stoppen, waardoor de game waarschijnlijk mee zal kunnen.

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wtf! Zit gewoon al in game dus of wat?o_O

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Waarschijnlijk ligt het al klaar ;) zelfde als ze die ene zone (waar die vender van de queen zit) eerst locked was.

Deel Deze Pagina