Activity Changes "Daily Heroics, Weekly Heroics, and Vanguard: Tiger Playlist activities will include Rare and Legendary Engrams in addition to their existing rewards" Komt in Patch 1.0.2 die deze week live gaat.
Hmmm. Onduidelijk dus Kan van alles betekenen helaas. Droppen random vijanden engrams of echt de baas zelf. We zien het vanzelf denk ik.
Ik denk dat je pas bij mission reward een en gram kan krijgen. Ik kan vanavond btw wel! Vanaf 8 uur ofzo. Dan maken we die klere baas kapot!! BAM
Onduidelijk? In addition to their existing rewards > eind reward scherm krijg je er gewoon een blauw of paarse engram bij.
Valt er net tijdens een potje pvp een exotic handcannon...niet voor mij helaas. Sowieso nog nooit een exotic weapon zien vallen na een potje pvp.
8 uur zou voor mij prima zijn. Ik moet tot 18.30 werken. Hoewel... Ik denk dat ik wat eerder weg ga vandaag, lekker rustig dagje
Vanavond mag jij het schild hebben. Beter als een Titan die heeft en dan kunnen Reson en ik onze Golden Gun gebruiken tegen die shield gast binnen de poort en daarna gelijk focussen op de Oracles.
Bummer dan kan ik niet aansluiten tenzij we het in een uur kunnen regelen Zullen we kwrt voor 8 afspreken? Dan kan ik nog een uur meedoen!
Skip legday joh! Komt morgen wel Diegene met het schild kan in de andere dimensie ook zijn special gebruiken toch? Het is denk ik vooral belangrijk om eerst die ads aan te pakken en daarna lopend de oracles. En bij de baas goed kijken welke plek het beste is om de harpy's te pakken. Die moeten eerst dood zijn
Wij lieten telkens dezelfde drie naar binnen gaan, 1 persoon focust alleen oracles, 1 persoon helft oracles helft adds en degene met het shield sloopt het grootste gedeelte van de adds aangezien de relic ontzettend veel damage kan doen. De special van de relic in de jungle-desert timezone is vrijwel niet te gebruiken, je bent te druk met cleansen en daarbij ontwijken de adds de Supercharge ontzettend makkelijk. Tijdens de harpies hadden wij 1 persoon op het linkerportal staan, 1 persoon op het rechterportal en 1 persoon op het platform in het midden. Zo hadden we ten alle tijden beide portals geopend terwijl zij goede vision op de Harpies hadden. Tevens kon de persoon in het midden goed helpen Harpies te clearen.
Dat klinkt bijna hoe wij het hadden, maar de poort openmaker zei dat hij alleen maar dood ging in het midden. Mja in het cirkeltje ook
Ik heb een afspraak vanavond bij een maat van me, dus ja die kan ik niet afzeggen. Maar in een uur lukt het wel toch. Kwart voor acht starten? Half 8 lobby opengooien? Wat betreft die Harpy's die zijn echt hoerig, want ze blijven maar spawnen. Volgens mij kun je die niet eerst door maken? Toen ik daar gisteren met jou stond te koekeloeren bleven ze maar spawnen. Weet niet of er een manier is om de aanloopt van nieuwe Harpy's te stoppen? Hij doelt erop dat ik niet moet gaan sporten vanavond, er vanuit gaande dat ik dat in de planning heb voor vanavond.
Daarom zei ik het ook Maarre volgens mij spawnen er geen harpys meer als dr groep terug is. Dus dan eerst de harpys weg en dan de Boss