Kreeg uit de nightfall strike een exotic machine gun. Had dan nog liever een legendary auto rifle gehad aangezien ik al een exotic rocket launcher heb.
Niks bijzonders dus voor mij .. Mischien de head engram.. Vorige week kwam daar niks nuttigs uit de week ervoor kreeg ik mijn exotische body armor voor warlock.. Ga tog weer een gokje wagen en anders weer wat ascendant shards erbij
gisteren voor het eerst een Exotic gekregen uit een Legendary , ik leverde er 2 in en kreeg 2x dezelfde Exotic arm eruit, helaas niet voor mijn klasse maar toch mooi wat shards
Kreeg uiteraard uit de exotic engram een helm voor een andere klasse maar mijn legendary scout rifle kan nu wel een leuk truukje, als het een precision kill is ontploft het slachtoffer. En met een scout rifle is natuurlijk bijna alles een precision kill
Al 2 weken bezig en nog geen Legendary gehad op een zelf gekochte cloak na. Wel een beetje onderschat de end game, want je moet er serieus wat dagelijkse uurtjes insteken wil je ooit L30 worden.