1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Of ik snap er niks van ;)

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zo, ben weer terug op 27. Hoogst haalbare is nu 29. Heb eindelijk de gear die ik nodig had. Dus kan op m'n gemak vooruit. Mis enkel nog een Legendary wapen maar dat komt vanzelf.

Ben wel blij dat er nu eindelijk Legendary items gegeven worden. Jammer dat ik altijd een special of heavy krijg :+

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb nu hetzelfde. Hoe hebben jullie dit opgelost?

4. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Je DNS setting veranderen, check even het Q&A topic, daar staat ie uitgelegd.

Maluku-Ak vindt dit leuk.
  5. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Waar dan?

6. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Here you go :)

Edit: I was able to fix the problem. Is your Internet provider UPC? This seems to be an issue for people on UPC. You can fix it by going into PS4 network settings and then set up Internet connection. Go to custom and in the DNS settings set it to use Google's public DNS 8.8.8.4 and secondary 8.8.8.8 I was able to log in then. Something weird has happened either in new Destiny patch or UPC service to cause this....

GillesD12 en Maluku-Ak vinden dit leuk.
  7. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Thnx allemaal. Het werkt weer!:thumbs:

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    PSN werkt ook niet zoals het hoort. Lees en hoor er veel berichten over.

Net een tweet via de officiele Destiny twitter... over strange coins. Dat we dit weekend de Tower in de gaten moeten houden. Kan gewoon Xür zijn natuurlijk... maar dan zijn ze al 4 weken te laat :+

9. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vanavond bezig geweest met @NaiZuro om alle Ghosts te verzamelen. We hebben ze allemaal op 1 na op Mars. Die schijnt al sinds launch geglitched te zijn voor een gros van de spelers. Jammer dat Bungie er nog niets aan heeft gedaan... We weten nu dus nog niet of er een special reward aan vast zit.

Ook leuk dat ze zo vlak van te voren met iets voor Strange Coins komen, tenzij ze stomweg op Xur doelen. Heb namelijk net al mijn Strange Coins in de Legendary upgrades van mijn sparrow gedrukt.

Eetstokje vindt dit leuk.
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Huh, kan ik mijn sparrow ook upgraden?

Ik heb het lang kunnen vermijden maar voor een exotic bouty nu toch echt de MP even gaan spelen

welk type wapen werkt het best in MP en in welke gametype heb ik het snelst 10.000 punten verdiend?

11. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    912
    De combi Assault Rifle / Fusion Rifle is nu nog echt het beste in pvp. Weet niet voor hoe lang, aangezien de AR generfed gaat worden. 10.000 punten weet ik niet, wat voor soort punten zijn het precies? Crucible rep hoop ik niet?

12. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Die 10.000 punten heb je in maximaal 10 potjes. Het zijn gewoon de kills die je maakt, die volgens mij al 100-200 punten waard zijn, of Point Captures.
    Ik zou iig control spelen als ik jou was ;)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Control is mini Conquest toch? Dat is wel mijn ding ja, denk dat ik dat maar doe :+

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Shingen-E is een top crucible AR. Snel chargende fusion erbij is ook prima. Die 10.000 punten heb je zo. Daarna heb je de sexy bad juju :D die binnenkort een buff gaat krijgen

15. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Grappig, voor mij is de scout+shotgun combi de beste ^^

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Over welk twitterbericht ging dat dan met strange coins? Ik kan het niet vinden (heb ook niks met twitter, dus misschien mis ik iets :+)

17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Damn die daily vandaag is best pittig. Voor het eerst dat ik wat randoms nodig had om hem te halen. Wel leuk dat ook dat eens een klein beetje uitdaging is.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    DestinytheGame: "Rumor has it that those Strange Coins may be of some value this weekend. Keep your eyes peeled in the Tower this weekend."

:)

Zal mij benieuwen wat het is... hopelijk iets nuttigs

Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik keek bij bungie twiitter :p

Het mag wel wat anders dan Xur zijn... Als ze daar op doelen, zijn ze echt de aansluiting met hun eigen game verloren.

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ben benieuwd, heb tot nu toe 1 strange coin gehad! :p

Deel Deze Pagina