Zo, ben weer terug op 27. Hoogst haalbare is nu 29. Heb eindelijk de gear die ik nodig had. Dus kan op m'n gemak vooruit. Mis enkel nog een Legendary wapen maar dat komt vanzelf. Ben wel blij dat er nu eindelijk Legendary items gegeven worden. Jammer dat ik altijd een special of heavy krijg
Here you go Edit: I was able to fix the problem. Is your Internet provider UPC? This seems to be an issue for people on UPC. You can fix it by going into PS4 network settings and then set up Internet connection. Go to custom and in the DNS settings set it to use Google's public DNS 8.8.8.4 and secondary 8.8.8.8 I was able to log in then. Something weird has happened either in new Destiny patch or UPC service to cause this....
PSN werkt ook niet zoals het hoort. Lees en hoor er veel berichten over. Net een tweet via de officiele Destiny twitter... over strange coins. Dat we dit weekend de Tower in de gaten moeten houden. Kan gewoon Xür zijn natuurlijk... maar dan zijn ze al 4 weken te laat
Vanavond bezig geweest met @NaiZuro om alle Ghosts te verzamelen. We hebben ze allemaal op 1 na op Mars. Die schijnt al sinds launch geglitched te zijn voor een gros van de spelers. Jammer dat Bungie er nog niets aan heeft gedaan... We weten nu dus nog niet of er een special reward aan vast zit. Ook leuk dat ze zo vlak van te voren met iets voor Strange Coins komen, tenzij ze stomweg op Xur doelen. Heb namelijk net al mijn Strange Coins in de Legendary upgrades van mijn sparrow gedrukt.
Huh, kan ik mijn sparrow ook upgraden? Ik heb het lang kunnen vermijden maar voor een exotic bouty nu toch echt de MP even gaan spelen welk type wapen werkt het best in MP en in welke gametype heb ik het snelst 10.000 punten verdiend?
De combi Assault Rifle / Fusion Rifle is nu nog echt het beste in pvp. Weet niet voor hoe lang, aangezien de AR generfed gaat worden. 10.000 punten weet ik niet, wat voor soort punten zijn het precies? Crucible rep hoop ik niet?
Die 10.000 punten heb je in maximaal 10 potjes. Het zijn gewoon de kills die je maakt, die volgens mij al 100-200 punten waard zijn, of Point Captures. Ik zou iig control spelen als ik jou was
Shingen-E is een top crucible AR. Snel chargende fusion erbij is ook prima. Die 10.000 punten heb je zo. Daarna heb je de sexy bad juju die binnenkort een buff gaat krijgen
Over welk twitterbericht ging dat dan met strange coins? Ik kan het niet vinden (heb ook niks met twitter, dus misschien mis ik iets )
Damn die daily vandaag is best pittig. Voor het eerst dat ik wat randoms nodig had om hem te halen. Wel leuk dat ook dat eens een klein beetje uitdaging is.
DestinytheGame: "Rumor has it that those Strange Coins may be of some value this weekend. Keep your eyes peeled in the Tower this weekend." Zal mij benieuwen wat het is... hopelijk iets nuttigs
Ik keek bij bungie twiitter Het mag wel wat anders dan Xur zijn... Als ze daar op doelen, zijn ze echt de aansluiting met hun eigen game verloren.