Ik heb er nu weer 18 nadat ik vorige week alles had opgemaakt. spaar eigenlijk voor een exotic wapen...
Ik krijg die dingen echt bij het leven. Afgelopen week 21 gekregen na vorig weekend dat wapen te hebben gekocht voor 23. Nu dus nog 8 over en die maar lekker sparen voor volgend weekend. Als ik dat geluk nou eens zou hebben met ascendant items of een keer een exotic bounty zou krijgen...
Heb wel geluk met Legendaries alleen niet met een Legendary wapen Haha... Overigens net de God of War shader opgepikt... Ziet er smexy uit! M'n helm upgraden en dan gaan we maar shards verzamelen.
Beste Destiny, Ben het nu onderhand wel beu om constant Legendaries te krijgen voor mijn heavy weapon of special weapon. Ik heb een PRIMARY nodig. Alvast bedankt!
Ach, ik heb nog geen enkele legendary/exotic heavy tot op heden ik ga nu wel een exotic weapon bounty inleveren voor een heavy machine gun haha
Die heb ik ook nog nooit gekregen Lever echt alles tegelijk in zodra het klaar is. Soms één voor één. Als ik lees dat sommige al bezig zijn met hun 3e Exotic schieten mijn ballen daar van in de krul Overigens de eerste level 30 gozer gezien vandaag. Damn, die was even damage aan het uitdelen.
Ik heb al 6+ bounties gehad, helaas kreeg ik op laatst alleen maar dezelfde bounties, al heb ik inmiddels al 8 exotic wapens.
Hmm, Salvage is het leukste om PvP te spelen met 2 buddies.....waarom zit die gamemode er niet standaard in??
Ja. Vond ik ook het leukste. 3v3 wat strategie enz ipv doelloos rondlopen in die 6v6. Maar nee, af en toe. Dom
Pffft kom maar niet verder. Lvl25 nu . Constant strikes / bountys aan het doen maar er dropt gewoon helemaal nooit een legy . Heb echt handschoenen/ schoenen nodig. Heb wel genoeg marks voor 1 van de 2 alleen de 2e vanguard rang nog niet. Schiet niet op dit