Ik zit op ongeveer 50 nu denk ik
Er is nog heel veel op te merken aan de game. Verhaal is nog niet goed genoeg, de grind is wat oneven in hoe en wanneer je beloond word dus progressie gaat een beetje met horten en stoten. PvP is niet echt heel goed gebalanceerd..
Maar de gameplay zelf.... is gewoon een masterclass in FPS design. Spel voelt gewoon ontzettend goed aan. Wapens voelen goed, beweging voelt goed. En het level design is eigenlijk ook gewoon uitstekend. We hadden misschien op meer content gehoopt maar wat er is is gewoon van ontzettend hoog niveau. De artists en ontwerpers hebben echt goed werk geleverd, de muziek is prachtig, de schepen/wapens/vijanden zijn leuk en herkenbaar en redelijk gevarieerd. Er is ook gewoon heel erg veel goed aan de game
En die honest trailer heeft wel helemaal gelijk, er zijn heel veel elementen uit Halo in een ander jasje gestopt maar who cares,.. Halo is het beste wat console FPS ooit overkomen is (samen met Goldeneye misschien).
Ik heb geen spijt van mijn aankoop, vind het nog steeds heerlijk spelen en vermaak me er goed mee
kan niet wachten op de expansions, ik hoop dat we nog wat andere werelden gaan ontdekken
Mijn trophy sync werkt al maanden niet meer op de ps4 maar als je me online ziet stuur je maar een invite
Wil best even een strike doen
Laatst bewerkt: 5 okt 2014