[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Pff..Kut tijden.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat maakt voor pvp toch niet uit? Alle wapens worden in pvp op de basestats gezet. Ik speel de pvp met een rare AR en een rare sniper en soms met een legendary shotgun.

3. Flayner

Flayner Active Member

Leuk Bevonden:
    86
    Welke primairy weapon en special weapon combo´s zijn eigenlijk het beste in pvp en pve?

4. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    PvE is op hoog level elemental damage belangrijk, daar worden veel fusion rifles, heavy machine guns en rocket launchers voor gebruikt. Tevens de legendary assault rifle met void damage doet het in Vex strikes/raid erg goed.

Bij PvP zijn fusion rifles en shotguns, helaas, erg sterk op het moment. Deze worden dan ook veel gebruikt. Ohja en zodra er heavy ammo spawnt, krijg je vaak een rocket launcher in je gezicht :)

5. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Zou je mijn verzoek ook even kunnen accepteren? (A)
    (UniKz / Marshall_GD)

6. Flayner

Flayner Active Member

Leuk Bevonden:
    86
    Ja de shotguns zijn idd heel sterk.. Welke primary weapon is het beste in pvp en pve? in pve lijkt mij een auto rifle heel sterk in iedergeval.

7. Femmmke

Femmmke Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij is op dit moment ''Suros Regime'' een van de beste auto rifles, die kom ik ook heel vaak tegen. Ik heb 'm zelf ook en hij is fijn voor PvP maar ook voor PvE.

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Done!

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Na de accept moet je op Bungie.net nog wel jezelf toevoegen aan de clan. Niet vergeten :).

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Fusion Rifles? Die zie ik nauwelijks. Scout rifle had ik graag als secondary gewild. Zonde dat dat niet kan.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

voor de damage niet echt. Maar met een scout rifle kun je in PVE makkelijk de hele tijd headshots maken maar dat is op de krappe mappen in PvP niet te doen. In een 1v1 in close quarters heb je dan gewoon een probleem

ik heb een skirmish gedaan op een grotere map en daar speelde ik met een scout rifle en sniper (is mn enige legendary secondary) meteen 21-6 (want de sniper is een 1 shot kill met een headshot) maar op de kleinere mappen kan ik alleen op afstand een duel winnen.

Merkte het ook in de raid gister wel dat een scout rifle gewoon niet altijd praktisch is. Als je de vijand voor je hebt op afstand is het geweldig want alles is een headshot, maar zodra het hectisch word wil je gewoon iets wat op een meter afstand wat betrouwbaarder is qua DPS :+

12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben nu inmiddels lvl 21. Wat raden jullie aan om te doen om betere gear te vinden? Ik ben al bezig om m'n Vanguard rank te maxen, maar in de tussentijd die strike playlist blijven spelen? Of zie ik een andere methode over het hoofd?

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo hoog mogelijk spelen. Ik denk dat je het snelst level 24/25 bent door engrams. Vanaf level 23 zou ik vanguard strikes gaan doen. Daarnaast weekly strikes, crucible en veel aan je rank werken.

@Delphiki Scout rifles zijn echt gaar nu. Zelfs voor grote afstanden is de damage output echt te laag tov alle andere wapens. Suros is nagenoeg net zo sterk. Ik hoop dat de patch daar verbetering in aan gaat brengen. Heb namelijk een exotic scout rifle en een exotic pulse (bad juju) die nu echt niet beter zijn dan rare wapens :p

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Enige voordeel van mn legendary scout rifle is dat de Range gemaxed is. Dus al staan ze aan de andere kant van de map, er is geen damage drop off

maar dat is ook echt het enige , op grote afstand doe ik voor mn gevoel meer damage dan welke andere primary dan ook omdat de range en accuracy max zijn en je dus zonder damage drop headhots maakt waar ze ook staan. Maar naarmate ze dichter bij komen word het steeds minder handig

plus ik doe te weinig damage tegen bepaalde soorten shields, met name die van de Cabal doe ik echt veel en veel te lang over

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mijn eerste xotic nav een lengendary engram bij de postmaster. Een helemaal te gekke gauntlet voor de Warlock! BAM wie doet me wat. Zonde alleen dat ik Hunter ben. Kutspel :+

Tientallen uren gespeeld en mijn eerste exotic past niet, wie verzint het. Daarnaast ook nog een cape oid voor de Titan, past ook erg lekker op mijn Hunter <_<

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Had ik ook, ik dismantle alles wat niet op mn titan kan maar meteen. Weet nml niet of ik ooit die andere classes ook nog ga doen

en zo ja , heb ik tegen die tijd vast wel genoeg coins en marks en whatever om goed spul te kunnen kopen. Je kan toch maar 2 exotics equippen

17. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Pfff, ik heb het zelfs met m'n exotic pulse (red death) op een afstandje is ie wel aardig, maar up close is 't een drama ding. Hij schiet traag en doet in vergelijking met m'n maxed rare auto maar weinig damage. Ik had van een exotic toch echt wel wat meer verwacht. Deze week maar gewoon een legendary auto rifle halen bij de Vanguard, dit in combi met m'n legendary fusion gaat wel lekker worden in strikes en in de Raid.....denk ik.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben juist twee andere poppetjes begonnen om die legendary's te gebruiken

19. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik ben een ander poppetje begonnen om sneller coins en chards e.d. te verzamelen. :)

20. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zo dan! Dat is zuur! Dit is wel een reden om dus alle drie de classes te spelen merk ik al.

Ik hoop dat ik deze week m'n eerste legendary mag ontvangen.

Deel Deze Pagina