pffff wat een tergende site van bungie. Ik heb die code binnen maar kan me steeds niet activeren op de site. Krijg ik me activate mail klik ik erop, OOPS somthing went wrong... Opnieuw geklikt voor een nieuwe activation link weer zelfde probleem. Dus weer nog een keer aangevraagd krijg ik niks meer binnen -.- Wat een stelletje amateurs.
Hoe snel gebeurt het dan met het code versturen, dadelijk ligt het al klaar bij het postkantoor en heb ik m'n code niet
Lol nu op Bol.com Daar stond gisteren nog dat je uiterlijk gisteren voor 17:00 een code zou ontvangen... Dus ik moet maar wachten tot 4 april en dan lekker die boel annuleren
Ik zag net dit filmpje over Destiny. Gemaakt om alles wat tot nu toe bekend is (incl wat geruchten) op een rijtje te zetten. Voor de mensen die de game op de voet volgen is het uiteraard niet zo interessant, maar voor degenen die dat niet doen en toch meer willen weten, zou het een handige clip kunnen zijn. Nu nog hopen op een PC release
Code net gehaald bij de GM, als die beta vanavond al is moet ik niet onderhand iets kunnen activeren of iig een bericht krijgen?