De grootste reden dat ik PVP helemaal niks vind. Shit hoort niet thuis in PVP. Wil graag een Iron Banner cloak hebben. Heb alleen dan 1200 Iron Banner rep nodig en daar heb ik niet echt zin in.
Die constante game invites als je in de Tower loopt. Net spawn ik in de Tower. Gelijk 3 invites. Begint een beetje irritant te worden. Hadden ze speciale plek in de Tower voor moeten maken imo.
Zo, Nightfall klaar. Weekly en daily gedaan... Nightfall was pittig. De weg naar de boss is klote. Eenmaal daar voorbij is de boss zo plat. Zeker met Arc, Solar en Void damage haha Nu terug op 20 coins en Legendaries voor Warlock en Hunter. ... heb nog 3 coins nodig voor vrijdag O boy.
Laat maar weten als je nog een keer Nightfall wil spelen. Moet zelf me aan leren omdat gelijk op dinsdag te doen.
weer wat geleerd ik kan helaas alleen vanavond en morgen niet , dan donderdag maar met de nightfall beginnen
Is goed @Hybrid! Overigens... even wishful thinking. Ik heb een level 3 Warlock. Als iemand die Weekly start met 9 coins, de baas bijna verslaat en mijn level 3 Warlock uitnodigd krijg ik dan wel of niet die coins?
Vanavond niet, sorry! Verwacht dat die updates en fixjes niet vlekkeloos verloopt. Wat nazorg misschien Morgenmiddag of avond tijd zat.
Zet je Fireteam settings op friends only of werkt dat niet? Krijg ze ook bij vlagen en soms heb ik gewoon zin om zelf zonder te kletsen etc wat materials te farmen en bounties te halen.