Dat is helemaal niet erg; maar doe het eens een keer als wij in Europa er geen last van hebben. Laat die Amerikaantjes maar eens wachten.
Net een legendary Shotgun gekregen, ik gebruik zo'n ding nooit Dismantle of niet? Companion app voor ios heeft een update. Eindelijk zie je je Guardian.
Nee. Strange coins. 3 per difficulty En niet miepen ik kreeg gisteren 7 SC na het halen van nightfall
Ja, Gekke Aap , Void damage. The Comedian, gekregen omdat ik (eindelijk) Vanguard rank 3 heb. Ga nu wel een legendary AR halen als ik 150 marks heb, die exotic Pulse Rifle ga ik denk ik maar dismantlen FYI, de iOS app laat nog steeds niet m'n Guardian zien
Die shotgun die ik gisteren kreeg bij de Nightfall krijg je niks mee dood, moet je de loop tegen het hoofd houden om een beetje damage te doen.
Je wil een shotgun eigenlijk alleen maar in pvp gebruiken dan is zo'n charge ding een stuk beter in pve.
Vind ze ook niks idd. Jammer dat ik gisteren een freaking legendary scout rifle kreeg voor de Nightfall. Ben er geen fan van en heb al een exotic de Mida Multi Tool.
Ja dat was idd jammer, verdeling was niet helemaal eerlijk met de beloningen. Z'n scout rifle is echt prut.
Als ik het mag geloven kan ik Nightfall opnieuw doen? Staat "unknown reward" en dat terwijl ik hem gister wel degelijk gedaan heb na veel pijn en moeite.... [EDIT] Ja dus... Ik kan hem opnieuw doen. Iemand er zin in?
Ik ben nu hard op weg naar level 24 en ik heb alles op blauw. Ik ben druk Vanguard Marks aan het sparen en bezig m'n rank te maxen. Nu is mijn vraag, als ik v/d week rank 2 ben, is het dan verstandig een stuk legendary armor te kopen bij de Vanguard? Of moet ik doorspelen en sparen voor Vanguard rank 3 en een legendary wapen?
Ik zou eerst voor armor gaan, meer light/defence en meer damage output met je rare weapons. Ook kan je dan hogere strikes spelen die de kans op een legendary weapon verhogen.