Ik ben denk rond 11 online tot een uurtje of 4... On vervolgens rond half 7 weer te starten Zeg het maar @Nightbringer
Je ziet me wel verschijnen (rond die tijd) Moet m'n Iron Banner ook levelen omdat ik het toch wel een toffe playlist vind, daarnaast is het armor tof... alleen toch wel pointless gezien hij geen 30 light gaat geven.
Helaas niet nee. Wel spotgoedkoop als je eenmaal Rank 3 bent. Ben wat later. M'n zoontje knauwt net door twee speentjes heen Je ziet de invite vanzelf!!
Die doctor Nope heeft een erg lage impact, maar wel een groot magazijn. Ik denk, als ik de specs zie, toch voor de Shadow Price ga.
Heb je 'm gisteren wel na de reset gedaan? Ik weet niet of 'unknown reward' blijft staan namelijk. Dacht vorige week ook dat ik 'm vaker kon doen maar kreeg alleen de eerste keer een reward. Overigens wel echt klote. Ik heb de raid op zowel normal als hard gehaald maar ik krijg gewoon totaal geen toffe shit. Ben nu bijna level 28 maar nog steeds een 'rare' als primary. Die rank 3 schiet ook totaal niet op, dus kopen lukt ook niet.
Had eerst een chest armor gekocht bij Xur, maar heb nu weer 22 strange coins. Maar dan moet hij wel echt een goed wapen hebben. Vind het jammer dat je bij de raid nog steeds afhankelijk bent van wat je krijgt. Zou IMO altijd wel een leuke beloning op mogen staan, vooral op hard, en dan heb ik het niet over een outfit. Nu heb ik op hard alleen maar de baas meegedaan en lieten ze hem over de rand lopen, maar dat geheel terzijde.
Ja, misschien niet de leukste manier om 'm op hard te halen en de voldoening was ook ver te zoeken, maar het was wel grappig. Ga het sowieso nog wel een keer op hard spelen zoals het 'hoort'.