Ik heb ook wel eens bounties gekregen via de mail, moest ik een boss vermoorden. Ik hoop niet dat dat exotics waren he, want die heb ik allemaal weggegooid
De exotic bounties komen naar voren bij het inleveren van bounties die je net gedaan hebt. Ze zijn allemaal geel, goud, glimmend vol op je scherm dus als je een serie had gekregen had je het sowieso opgemerkt
Die Radiance boost die je krijgt van de Nightfall blijft echt super. Had een rare fusion rifle zo geupgrade met die boost en een bounty inleveren.
Zo. Bijna level 28, mis nog teveel Shards om in 1 klap alles te upgraden. Sterker nog, mis er nog teveel om überhaupt iets te upgraden. Legendary Scout Rifle gekregen en de Shadow Price maar gekocht. Als ik op die Cryptarch of rewards moet wachten!
Lekker dan, speel voor het eerst Iron Banner, kom prima mee. Laatste potje zelfs eerste van mijn team met een k/d van 2.83 maar krijgen he-le-maal niks. Wat is dan het nut van de iron Banner?
Level 3 in 1 week? heb daar te weinig tijd voor. Met de Queen haalde ik amper level 1,5 in 1 week tijd. Laat maar lekker zitten, PVP is met Destiny toch niet mijn ding. Wordt echt compleet afgemaakt daar er niet samengespeeld wordt denk ik. In een team zal dat zeker anders zijn. Heb zelfs hierdoor mijn Exotic bounty laten gaan daar ik never nooit dacht de 25+ kills/death ratio te gaan halen. Hoop niet dat in de toekomst nog meer spel elementen van de PVE van Destiny gelinkt worden aan de Crucible....
Toch jammer dat de Iron Banner maar 1 weekje is, het gaat toch best wel lastig worden om zomaar ff rank 3 te worden al kun je vanaf rank 2 wel alle Iron Banner dingen equippen wat er ook voor zorgt dat het net wat sneller gaat
Dan moet morgen of vrijdag wel lukken ik vind die schouderplates wel tof, dus daar ga ik voor en hopelijk is die rank 3 shader een beetje tof.
Iemand beetje verstand van handcannons? welke legendary handcannon is beter voor pve, de lord high fixer of the devil you know? Dacht dat handcannons wel handig kunnen zijn in raids.
Oh was die er weer? Heb hem weken niet gezien eigenlijk. Misschien de reden dat die nu ook bij mij viel misschien? Vertik het alleen om me Motes te gebruiken voor een Cloak haha. Omdat je veel gastjes dan one shot. Dus gaat dan sneller en makkelijker als er veel komen. @Flayner ik zal voor The Devil you Know gaan. Kogel meer en iets meer stability Tenzij je graag je mini map altijd in beeld wilt hebben. Wat een upgrade is van High Lord Fixer. Edit: Oh die heeft The Devil you know ook. Overal zijn imo de upgrades is beter van The Devil you Know en zijn de base stats iets beter.
Leek mij samen met auto rifle een van de betere primairy weapons, scout rifle doet niet zo veel momenteel.