Dat is imo ook het enige. Ding heeft verder totaal geen impact. Is hetzelfde eigenlijk als Doctor Nope. Heel goed op max 5 meter, high rate of fire en veel kogels. Daarna is het niet veel meer.
Ik vind m anders heerlijk hoor.. Knal zo al die gasten kapot met dat void schild.. T is t enige primary weapon wat ik gezien heb met void damage.. Arc en fire damage primary weapons ben k niet tegen gekomen...
Denk dat jij bent overgestapt naar PS4? Zou ook wel die raid willen gaan doen eigenlijk. Sta er nu beter voor kwa wapens en gear...
Oh die zijn er ook hoor. Maar die Atheon wapen is veel te aanvankelijk van de situatie. En echt alleen goed van heel dichtbij.
Nee. Dan moet je er eens mee spelen en het wapen upgraden ;+ ik schiet er makkelijk enemies van 100 meter afstand mee neer
Nou je moet eens zien hoe vervelend die minotaurs dat wapen vinden Jeeej weer een exotic weapon bounty derde al
Maar bv met nightfall hebbie ze allemaal nodig.. Void arc en fire damage.. Dus met deze primary ken ik al die verschillende glijk mee nemen .. Ik vind t relaxt! Primary void secundary fire and heavy arc en je knalt alles zo weg
Ik vind hen fijner als hard Light en de suros regime die exotic zijn, zorgen dat je de stabiliteit maximaal upgraden en dan is het wel een fijn wapen. Helemaal voor de raid met de extra damage op Vex. ik zoek nog steeds naar de legendarische shingen-c maar die heb ik nog nooit gezien
Ik wil zo graag die rocketlauncher .. Volgens mij alleen via raid te krijgen.. Die met die extra projectielen ben de naam ff kwijt.. Knallen als een gek /Mod Let even op dubbelposten. Niet de eerste keer. /Hybrid
Nee. Daar is de 'Bewerk' knop voor, daarmee kun je je post uitbreiden anders krijg je paginas vol van mensen die tegen zichzelf praten Heb vandaag de icebreaker gekocht , de titan helm, en omdat toch ook maar de helm engram en daar kwam ook een titan helm uit Enige kutte is dat ik al op de mark cap zit met 62 marks (want gister een legendary gekocht) en nu niet een legendary armor kan kopen zodat ik mijn exotic armor uit kan doen zodat ik die helmen kan gaan levellen Ingewikkeld allemaal hoor