Je hebt 1 exotic piece nodig voor level 30, naast de raid pieces. Weet nu nog steeds niet of ik de chest armor moet nemen of gewoon deze nieuwe helm weer moet gaan upgraden
te laat, ik ga net weg ik vind die icebreaker echt geweldig. Unlimited sniper kogels is echt verdomde handig wie heeft er wel eens zo'n wapen upgrade XP bonus ding bij Xur gekocht? Gaat dat echt veel harder? Ik wil mn shadow price nog even zo ver mogelijk upgraden voor de raid van zondag en als je alle bounties al gedaan hebt gaat dat langzaaaaaam
Omdat je dan lekker gaat switchen? Zo zou je uiteindelijk een armor set willen hebben specifiek voor bv een pulse rifle en dan een andere set voor een scout rifle.
Bounties en dan gewoon allemaal. Dus eerst snel die eerste gare missies doen en dan zoveel mogelijk bounties clearen. Ik vind hem ook geweldig. Heb vandaag die dingen gekocht voor pulse (bad juju is echt kut nu namelijk en wil wel die upgrades krijgen). Schoot niet zoveel sneller op. Misschien als je ook bounties inlevert dat her sneller ging. Ik ging overigens de iron Banner ermee in en dat kan ook meegespeeld hebben. Maar goed, je hebt dan 5 van die dingen dus denk dat je uiteindelijk wel stuk sneller die upgrades hebt. Eerste keer 6-7 uur. 2e keer 6 uur en niet gecleared. Ligt heel erg aan het team en of iedereen weet wat hij moet doen.
Bad Juju is een stuk beter als ie maxed is daarnaast hoef je niet te reloaded als je een kill met de bad juju maakt wat ervoor zorgt dat je groepen zwakkere enemies heel snel kunt killen.
Daarbij zou de Bad Juju nog een buff krijgen op den duur geloof ik. Bewaar hem zeker als ik de bounty gecomplete heb, al is het alleen maar voor de looks, hij ziet er zo vet uit.
Ja ik bewaar hem ook. Hoop een beetje snel op die update Bad juju is mijn Titan wapen( die heeft allemaal pulse upgrades op zijn armor) maar nu is het nog niks. Ach nog een bountie lopen voor Thorn, heb nog een mida multi tool en heb de suros gekocht. Zit wel goed qua exotics jammer dat je er maar 1 kan dragen
Kotaku has received numbers from Bungie surrounding the amount of players that have successfully completed the Vault of Glass raid in Destiny. The raid opened up on Sept. 16th, and since then over 472,082 players have completed the raid, defeating the final boss. Here’s some more stats from Kotaku: 1,970,807 players have attempted the raid on normal difficulty. Of those nearly two million players, 472,082 have defeated the final boss and finished the raid. Meanwhile, 202,729 of those players have re-attempted the raid on its harder, level-30 difficulty setting. 36,181 have completed it on hard.
Wanneer gaat bungie die bullshit fixen in pvp. Hoe kan iemand mij slaan 3 seconden nadat hij gekilled is... Zo is een 10 killstreak wel heel pittig te halen zeg..
Ik had van de week in 1 potje 4 keer een 5 killstreak en 4 keer werd deze beeindigd door een supercharge...
Het is wachten op een Swat mode Maar dan misschien wel met normale hp Want de netcode is imho niet goed genoeg voor een 1hk mode
Dit heb ik dus ook gelezen, het wapen schijnt dus best wel UP te zijn en ik gebruik hem (daarom) ook niet in pvp omdat ie toch geen dmg doet, ik merk dat in pvp je met een autorifle of handcannon wil rondlopen want die andere 2 zijn geen goeie opties.