[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoop dat ze bij Destiny 2 ze je gewoon laten levelen door middel van XP. Zoals het ging van level 1 naar 20.
    Je bent nu zo afhankelijk van light en vooral nu als je van 29 naar 30 wilt. Gear die je alleen maar in de raid kan halen en je moet mazzel hebben dat je het krijgt.
    Daarnaast is het ook killing voor de customization. Je kiest altijd diegene die meer light heeft.

Laatst bewerkt: 11 okt 2014
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Of iets meer mogelijkheden? Misschien iron Banner gear die je naar 30 light kan brengen, mits het event wordt aangepast.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah weet ik niet. Vind dat ze PVP een PVE veel meer gescheiden moeten houden.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had gehoopt dat ik doormiddel van pvp ook level 30 zou kunnen bereiken, wie weet via de iron banner dan, jammer genoeg kan dit dus niet.

5. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Pfft vandaag maar een 2e charr aangemaakt een female watlock. Waarom? Omdat alle legies/exotics die ik gevonden heb voor de warlock class zijn. Heb een ex helm. Leg/chest legendary ^^.

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Want? Iedereen moet maar de raid doen om level 30 te kunnen worden? Naah, daar zouden meer mogelijkheden toe moeten zijn. XP is verder totaal niet boeiend om te doen, maar er mogen wel diverse mogelijkheden zijn om bepaalde doelen te bereiken.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon twee verschillende levels of ranks. Zeker met dit syteem. Dat je PVE stuff PVP moet doen en andersom is irritant.
    Heb helemaal niks met PVP en heb de game daarvoor ook niet gekocht. Maar moet alsnog voor bounty's etc die zooi spelen.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja en andersom hebben mensen dat dus voor rank. Vind lightlevel niet eens zo'n slecht bedacht systeem, maar Bungie is er een beetje laks mee omgegaan. Het scheen namelijk dat er meer gear inzat waardoor je lvl 30 kon worden, maar dat er nu niet meer inzat.

Ach met dlc 1 krijg jr toch light level 35 ;)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Light systeem heeft helaas nooit gewerkt. Alle grote MMO games doen dat niet meer. LOTR Online heeft het nog een keer gedaan en is toen een grote flop geworden.
    En zelfs de dev heeft toen gezegd dat het een "big mistake" was. Jammer dat Bungie dat niet gezien heeft en hopelijk leren ze er van voor deel 2.

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    500 voor damage online en die bounty heb ik natuurlijk met de Hunter :mad: dit is echt lastig

11. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Void shotty halen, Zombie Apoc of Swarm met void schiet ook lekker op.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik heb de corrective measure en een void fusion. Daarnaast ook maar de atheon epilogue gepakt en gewoon voorzichtig spelen. Nu zit er wel wat vaart in

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.189
    Mijn Destiny is fucked, er staat dat ik PSN+ nodig heb terwijl ik dat wel heb :+

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Jaaaaaaa hoor. Een mannetje dat niks heeft gedaan krijgt na een level 24 strike even een exotic scout rifle >_<

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heerlijk, start het spel op en binnen 2. Minuten 2 blauwe engrams, public event op gold gehaald en ascendant energy ervoor gekregen.

Paar minuten later 3 bounties klaar.

Ga terug naar de tower en krijg voor beide blauwe engrams 2 Strange coins. Vervolgens bij de postmaster voor de public gold event krijg ik 2 ascendant shards.

Lekker, gelijk mijn exotic auto rifle kunnen upgraden en mijn gauntlets.

16. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Heb dit blijkbaar ook. PSN+ gecontroleerd en heb nog 2 maand, tevens relog maar haalde niks uit. Heb je al een manier gevonden om dit te fixxen?

17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb precies hetzelfde net als sommige anderen in mijn friendslist. Maar anderen kunnen wel weer gewoon online spelen...

Ligt aan psn volgens mij want de store kan ik ook niet in maar berichten versturen en partys werken wel...

18. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Zal zo ook een proberen :)

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Same here.......

20. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    @Ralluff jij wilde toch graag een exotic primary van xur. Der is blijkbaar een glitch dat als je de tijd/datum van je console naar vorige week of die week ervoor terug zet je de items van die betreffende week bij xur kan kopen. Mocht je nog coins over hebben. ;)

Deel Deze Pagina