Bestaat wel, alleen hebben ze die nog niet geactiveerd zijn al genoeg leuks enzo bekend dat die dingen er wel zijn. Hier wat meer info: http://www.xboxachievements.com/new...f-Wolves-Expansions---The-Ultimate-Guide.html
Zo, raid gecleared! Ik heb genoeg geklaagd op deze game (waar ik nog steeds achter sta) maar wauw, wat een rush! Yep, DIT is vette shit. Je vraagt je soms wel eens af tijdens het levelen waarvoor je het eigenlijk doet; nou dit dus. Iedere speler is waardevol en draagt zijn steentje bij, goed samenwerken is key. Wat een heerlijk gevoel toen ik dat kreng zag wegsmelten. Een dansje waard! Ook meteen 2 trophies; het verslaan van een raid, en het verslaan van een raid met alleen clanmembers. Nu nog een keertje zonder dat iemand doodgaat.
Iigt het aan mij of klopt de tijd op psn niet? Volgens mijn dashboard is het 11:08 in tijdzone amsterdam...
Heh, ik ook niet. Ik heb er 1 als rare in alle kleuren en smaken, maar gebruik ze echt nooit....maar goed, just in case bewaar ik ze wel.