[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Laatste potje iron Banner en rank 3 en ik krijg weer een hand canon :p pff nu moet ik nog gaan kiezen ook

2. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij is dit een game voor werkelozen en mensen met tijd te veel.. tis toch verschrikkelijk hoeveel tijd je hier in moet steken wil überhaupt iets of wat speciaals kunnen krijgen in deze game.. en in je eentje is het al helemaal geen doen in een ander half uur op een dag

MentalMarco vindt dit leuk.
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

MentalMarco vindt dit leuk.
  4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Jeej, storyline uitgespeeld en nu level 21. Laat het farmen en die daily/weekly raids maar komen. :cool:

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Op level 21 ga je de raid nog niet kunnen doen :p

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Bullshit.

Werk praktisch 40+ uur per week, heb een kindje van amper 3 en nog eentje van 6maanden, een privé leven en nog steeds heb ik tijd.

Natuurlijk is het opgezet zodat je met de minimale content uren bezig bent, maar met een paar vrienden ben je zo een paar uur verder en heb je nog lol ook.

Kevf_NL verwoorde het volgens mij perfect, het is digitale crack en I LIKE IT.

NaiZuro en Merliin vinden dit leuk.
  7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Stingray is waarschijnlijk gefrustreerd na al die tijd geen legendary te krijgen :+

Rickk vindt dit leuk.
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is wel bezigheidstherapie, je moet elke dag even knallen voor de shards en de coins

Maar alles wat je extra doet levert erg weinig op , dus met een uurtje per dag kun je wel bij blijven als je het aan de juiste dingen besteed

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Behalve als het de Iron Banner is :p

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Of de raid of alle marks halen of meerdere poppetjes hebben. Dan heb je tijd te weinig

11. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Klopt je bent er te lang mee bezig.. en je weet niet waar je je tijd nu in moet steken om iets te bereiken.. dus de fun is er voor mij wat uit

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Jaaaaah Exotic wapen uit de chest van de Raid!

Alleen wel de Ice Breaker.

FML.

Niks wijzer geworden van deze Raid. 1 legendary machine gun, wat shards, warlock bond en die Ice Breaker (Dus energy).

Weer een week wachten op een nieuwe poging voor de armor....

Maluku-Ak vindt dit leuk.
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is een beetje een saaie routine soms .. Maar je moet gewoon de nightfall zo snel mogeliijk doen (als je hoog genoeg gelevelled bent en anders even meeliften met iemand) de weekly zo snel mogelijk zo moeilijk mogelijk doen, elke dag de daily, elke dag een public event en zo verdien je zo veel mogelijk coins/shards/energy/motes of light. (en daarnaast zoveel mogelijk bounties doen en kistjes farmen om je wapens te upgraden, dat gaat veeeeel harder als je de nightfall eerst doet voor de xp bonus en daarna gericht bounties gaat doen dan wanneer je zomaar een beetje wat speelt)

en die geef je dan bij Xur uit in het weekend in de hoop op 2 goede exotics (1 armor en 1 wapen) , die upgrade je dan samen met de legendaries die je hebt (en als die niet voor je droppen grind je vanguard of andere marks om een paar legendaries te kopen). En dan ben je lvl 28 en kun je een raid party gaan zoeken

en dan word het helemaal een loterij of je in de raid van die week een armor piece krijgt,.. want dat is de enige manier om lvl 30 te worden

ik heb net een legendary sniper, legendary rocket (had ik allebei al) , een shader, wat energy en wat shards gekregen

heb ik dus qua levellen niks aan

je vergeet het eerste kistje waar je niks uit kreeg :+

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Ja dat sloeg echt nergens op :mad:

Edit:// Die had ik van de week al open gemaakt op hard bedenk ik me net. Maar ik dacht dat hard en normaal los van elkaar stonden? Met kistjes dus blijkbaar niet...

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is helemaal gaar.. dan moet je de raid twee keer doen en de tweede keer droppen alleen de bosses iets? hoeveeel momenten blijven er dan over dat je iets krijgt? Drie?

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Zo, net eindelijk een goede raid gehad. Anderhalf uur inclusief disconnects van verschillende personen. Niet slecht! Alleen maar shards en energie gekregen, wel handig maar ik had liever gear gezien :+

PrutserNL vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jaaa lekker hoor al die shards en een red death van de baas. Ging echt lekker zo :D

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Ging gesmeerd. Beetje paniek op het einde maar dat maakte het wel leuker haha :+

2 raid armors voor m'n Titan, 10 Shards en een Legendary Ship. Dinsdag maar weer is proberen!

Thanks heren!

Delphiki vindt dit leuk.
  19. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Of miljonairs :+

Het eerste kistje is alleen shared, de rest van de raid is afzonderlijke loot, zowel bosses als kistjes.

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zo eindelijk leveltje 3 met de Iron Banner... beetje jammer dat ik niet meer Marks heb en dat de shader een beetje tegenvalt, daarnaast is het ook wel teleurstellend dat die Iron Banner gear maar tot 27 light gaat en niet 30, wat een leuke toevoeging geweest voor de mensen die niet de raid willen spelen of kunnen.

Raid ook eindelijk gedaan :D en ging volgens mij wel erg goed (binnen anderhalf uurtje gecleared) jammer genoeg 2 exotisch gekregen die ik al had xD.

Deel Deze Pagina