Kansloos dit zeg heb ik eindelijk weer eens tijd... Begin dit wel volgas zat te worden elke keer dat geouwe....
Is toch wel echt aangekondigd....maakt de tijd niet minder kut natuurlijk. Baal ook wel, had wel zin in Destiny vandaag....
Ik heb de aankondiging gemist dan denk ik Moeten ze ook gewoon op het dashboard doen, dan weer iedereen het en verwacht je het en is het iets minder irritant
Als je voor 7u online was en na die tijd niet uitlogde had je nergens last van. Alleen PlayStations die na 7u connectie met PSN probeerden te maken werden geblokkeerd. Was overigens wel melding van gemaakt o.a. op Twitter van PlayStation en Destiny zelf.
Leuk dat ze het op Twitter melden en ergens wist ik het ook wel want ik had het volgens mij hier op het forum al eens gelezen vorige week.. Maar hoe moeilijk kan het zijn om een notificatie op het dashboard te zetten. Games als Destiny en BF4 kondigen elk onderhoud en elke storing en elke update gewoon netjes in game aan zodat je precies weet waar het aan ligt als je problemen hebt. Het is toch raar dan dat er bij onderhoud op PSN niveau nergens binnen het systeem melding van word gemaakt maar je naar Twitter of Facebook of whatever moet Als ik Activision of EA was zou ik dat ook graag zien want de foutmelding trad pas op in Destiny, dus het lijkt net alsof het daar mis gaat terwijl Sony gewoon de Sign in service uit de lucht had gehaald
Precies mijn gedachten. Alsof heel de wereld op Twitter of Facebook zit. ;-) Communiceer direct naar je klant en niet via via kanalen. Dashboard notificatie aub.
Summary The most recent hotfix (1.0.2.2) for Destiny goes live on October 14th. This hotfix includes a number of changes to weapon balance across archetypes (e.g., lowering Auto Rifle effectiveness and increasing Scout Rifle damage output), specific weapons (Vex Mythoclast and Pocket Infinity) and includes a number of fixes to issues with the Templar encounter in the Vault of Glass. We're still working on a larger update which will address under-performing Exotics and overall class balance. General Fixed a bug where the Valkyrie-O5X Ship was the same as the Aurora Lance Classes Titan Unbreakable: Fixed an issue with the perk granting more agility than intended Warlock Brimstone: Perk can now activate if player is airborne Weapons General Fixed some issues related to quick weapon swapping Auto Rifles Base Damage decreased by 2% Reduced Precision Damage multiplier from 1.50 -> 1.25 (head shot bonus) Stability decreased by 4% - 17% (driven by stat value) Hand Cannons In-air accuracy now increased Scout Rifles Base damage increased by 6% Damage vs. Combatants increased by 6% - 25% (based on tier) Improved target acquisition, plus additional recoil tuning. Shotguns Decreased base damage at maximum range (falloff) by 20% Shot Package Perk now has a slightly wider cone of fire The Rangefinder and Shot Package perks are now mutually exclusive Exotic Weapons Vex Mythoclast Base Damage decreased by 34% Increased Precision Damage multiplier from 1.25 -> 1.50 (headshot bonus) Pocket Infinity Enhanced Battery Perk has now been replaced with the Speed Reload Perk Perks Metal Detector: Fixed a bug that prevents this perk from actually providing additional ammo Lightweight: Fixed a bug that allowed additional agility to apply even when a weapon was stowed Activities Strikes Engram rewards from strikes now appear in the post-game Activity Summary Raid - Vault of Glass Templar Encounter Kill volume added to sniper platforms to prevent players from sitting on top of them Relic is now removed and respawned if the holder leaves the playable area Destinations The Fallen have also retreated from their hold over the Rocket Yard to discuss a new takeover plan
Ik heb het fimpje niet gezien maar als dit de leak van /v is moeten we dit nog met een korrel zout nemen toch? Is meer een gerucht dan een leak
Niks mis met een kleine AR nerf, het is niet de bedoeling dat iedereen overal met dezelfde gear loopt.
Die damage nerf valt wel mee, maar headshots bonus word bijna nihil en tot 17% reduced stability??? WTF