1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    En terecht die AR nerf, in de crucible zie je alleen maar mensen met een AR alle andere wapens zijn zwaar overbodig omdat die bij lange na niet zoveel dmg doen.

2. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Nou, m'n pulse en fusion doen meer dmg. Maar het gaat blijkbaar niet om de dmg -2% is niet veel, maar slechtere stability én een kwart minder dmg met een precision shot vind ik nogal wat.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het een logische aanpassing want de rol van de AR is volgens mij niet om super accuraat op meer dan medium range headshots mee te kunnen maken. Dat is de rol van de scout rifle , en die klasse (en de pulse rifle) was in de crucible gewoon overbodig omdat de AR's dat ook allemaal kunnen. Headshots met een AR moeten meer moeite kosten dan headshots met een Scout rifle.

Er mag best wat gedifferentieerd worden in de rollen van de wapens. Als je bijv kijkt naar BF4 dan heeft een keuze tussen een carbine of PDW en een DMR echt een effect op hoe je het beste kan spelen. In Destiny kon je met een AR gewoon alles en dus had iedereen zowat een AR.

Ook de lagere crit damage vind ik logisch. Neem ik weer even BF4 als voorbeeld. De DMR's en Snipers hebben vaak een hoger kaliber of hogere muzzle velocity en doen dus meer damage per shot en meer damage per headshot. Daar staat tegenover dat een Carbine of PDW of Assault user in dezelfde tijd meer pogingen op een headshot kan doen en op korte afstand veel sneller kan reageren en schieten en niet perse heel accuraat hoeft te zijn om een kans te maken

vind het een hele logische aanpassing en hoop dat ze doorgaan met dit soort updates om de balans zo te krijgen dat afhankelijk van hoe je kiest te spelen elk wapen een duidelijke rol krijgt met duidelijke zwakke en sterke punten.

Zo houd je een MP interessant, bij verschillende wapens moeten verschillende skill sets en verschillende speelstijlen horen.

De AR in Destiny zou volgens mij de gun moeten zijn die overal een beetje goed in is maar nergens in uitblinkt. De all-rounder zeg maar. Niet een gun die in alle situaties domineert

En ik vind het voor PvE ook een verbetering , hoe meer variatie in hoe je de wapens het beste kan gebruiken hoe meer rol specifiek je moet gaan denken en hoe meer je samen moet werken met je fireteam. En dat samenwerken is 1 van de dingen die Destiny leuk maakt. Dus hoe verder de sterke en zwakke punten van spelers die voor CQC gaan en de spelers die meer voor de langere range en overwatch rol gaan uit elkaar gaan liggen hoe leuker wat mij betreft. Hoe minder alleskunners er zijn hoe interessanter de gameplay

Laatst bewerkt: 14 okt 2014
  4. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Alles wat je noemt heeft betrekking op PvP, dus erg jammer dat PvE er onder moet lijden.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nu ben ik nog blijer met mijn handcannons. En fuck, templar fix :+ het was zo lekker makkelijk nu haha :mad:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik was nog niet klaar, zie edit :p

Ik vind niet dat PvE er onder 'lijd'.

Ik vind PvE met 3 alleskunners minder leuk dan wanneer ik bijvoorbeeld close quarters moet doen omdat ik een Titan ben met AR en Shotgun en iemand anders DPS op afstand moet doen omdat die een Hunter is met Scout rifle en Sniper ldan wanneer we gewoon allemaal maar naar voren rushen en alles plat walsen

Want laten we niet doen of PvE nou altijd zo uitdagend is.

Ik vind het erg kortzichtig als je klaagt over een overpowerde categorie wapens die wat word aangepast zodat hij meer in zijn rol past, dit soort sleutelen aan de balans gaat de game alleen maar langer leuk houden.

Want jij gaat nu misschien overwegen om voor bepaalde PvE missies misschien je AR maar thuis te laten en ipv daarvan een wapen met meer stability mee te nemen. Maar dan ga je je weer afvragen of je op korte range wel goed uit de voeten kan en overweeg je misschien eens om Icebreaker thuis te laten en voor een Scout/Shotgun combo te gaan ofzo.

Als is Icebreaker wel een beetje een dealbreaker in het balans verhaal want unlimited sniper bullets is natuurlijk wel echt een gigantisch voordeel in praktisch elk PvE scenario :+

7. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wat zou dit precies in praktijk inhouden? Wij killen namelijk de oracles op hardmode op een manier dat verschillende mensen gebruik maken van eem platform.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kill volume wil blijkbaar zeggen dat de zone waarin je 'turn back' te zien krijgt groter gemaakt is

Dus je kan nu niet meer op bepaalde sniper platforms staan, weet alleen niet welke platforms ze precies bedoelen

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is waarschijnlijk dat platform links achter waar de hobgoblins spawnen tijdens de oracles fase

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kun je daar op komen dan? Ik sta daar altijd onder, kun je alle snipers aan die kant zien en meteen afmaken zodat de mensen linksvoor er geen last van hebben en een beetje helpen in de midden en bij de trap links

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Daar kan je met je hele team komen ja en geen fuck geven om alle oracles. Aangezien je als team bij elkaar bent, kan de relic holder iedereen cleansen voordat de templar zijn ritual doet en daarna special en iedereen met sniper erop knallen. Was echt een heerlijke easy manier voor een kutfight :+ was...

maar ik lees nergens over een patch over Atheon. Dat is mooi, dan kan hard mode nog steeds makkelijker gehaald worden :p

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar dat hele templar gevecht is op de normale manier toch ook best goed te doen? Zolang de 'veldbezetting' maar een beetje klopt zodat je als party overal goed zicht hebt op oracles.

Heb het dan over normal mode btw, in Hard mode zullen de mobs wel een stuk irritanter zijn

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is wel te doen ja. Alleen was het wel lekker gemakkelijk. Je kon in principe dat gevecht halen met een groep 25'ers die de vault nog nooit gedaan hadden.

Die nieuwe subclasses klinken wel vaag.. Crusader met een beam voor zich uit? Warlock die een bol schiet die elektriciteit loslaat of een trap waarin enemies niet uit kunnen komen? Klinkt verdomd veel als diablo skills :+ crusader shield bash.. Demon hunter heeft een elektriciteit bol en heeft dezelfde soort traps... geloof er niet zoveel van

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat ze die buffs van de Exotics maar door hadden gezet... jammer.

Iemand enig idee wat de Nightfall en Weekly inhouden dit keer? :)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nightfall van deze week.

The Devils Lair

Epic

Lightswitch

Juggler

Void Burn

Nightfall

Moet te doen zijn. Alleen die eindbaas doet veel Void damage volgens mij.
    Oh ja en Lighswitch met die cloakers. Oh boy..

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Lightswitch is dat je met 1 melee aanval dood bent toch? Dat is inderdaad leuk met die stealh vandals :+

Maar goed, iedereen heeft deze strike al zo vaak gedaan dat je ze meestal al bij de deur staat op te wachten , dus het zal vast allemaal wel meevallen

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben allang blij dat er geen arc burn aanstaat... die drie waves zijn het moeilijkst in de hele strike en vooral als je ge-oneshot wordt door een hele groep dreg

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wel nice die void burn, heb net m'n void sniper gemaxed :D dat gaat helpen met de boss fights.

19. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Even iets anders, ik deed vannacht rond een uurtje of half 3/3uur een aantal strikes. Geloof dat ik er 10-12 heb gedaan en heb in die strikes 3!!!! Exotics zien droppen als eindreward. Twee maal voor iemand anders en 1 maal voor mijzelf.

Zijn de drop chances 's nachts hoger ofzo aangezien ik nooit eerder 1 aan het eind van een strike heb gezien en nu ineens 3 binnen het uur.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nah, dat moet gewoon toeval zijn

anders zouden amerikanen veel meer exotics krijgen in hun strikes :+

Omdat het echt random is krijg je soms wat clusters.

Deel Deze Pagina