Tuurlijk is dat dlc. Krijg je ervan als je het gewoon al op de disc zet en daarna als dlc verkoopt.. Blijf het zeer triest vinden en geloof het wel dat Activision hier een groot aandeel in heeft gehad. Als het puur de devs waren, dan zou je nu ook niet 3 slots voor subclasses zien. Dan waren die gebieden beter afgeschermd geweest en had je minder het gevoel dat dingen niet kloppen door het geknip in de game.
Ben al blij dat ik niet die dure Guardian editie heb gekocht, echt een rip-off op deze manier. Die shit hoort gratis te zijn d.m.v. unlocks...
Kan je eigenlijk nog legendary spul uit blauwe engrams krijgen? Dat is mij pas 1 keer gebeurd en toen was mijn cryptarch rank nog 1..
Ja, kans is zelfs omhoog gegaan sinds die update de enige twee legendaries die ik sinds die update heb gekregen, waren uit een blauwe engram. Uit paarse engrams krijg ik gewoon materialen.
Is er al bekend dat de volgende DLC's betaald moeten worden dan? Net als met BF4 als je geen premium bent?
Er is al een season pass, dus er komt sowieso betaalde content en volgens mij zijn de namen van de eerste 2 packs (die in de season pass zitten) ook al bekend. Eerste komt dacht ik in December? maar dat wil niet zeggen dat er tussendoor niet nog gratis updates en dlc kan plaatsvinden natuurlijk. Ik neem aan dat eventuele nieuwe raids enzo niet in die DLC packs zitten maar gewoon via een update beschikbaar gemaakt worden? Ik heb de season pass destijds meteen gekocht want had al zo'n vermoeden dat je die wel gaat willen hebben .. maar ik hoop wel dat ze de playerbase niet gaan splitsen dmv betaalde DLC. Zou jammer zijn als bijvoorbeeld nieuwe subclasses en dat soort dingen in betaalde DLC zitten. Ik vind het niet erg om te betalen voor meer Destiny maar de mensen die dat niet doen moeten niet essentiele content gaan missen.
Owh ik wist niet eens dat er al een season pass was Heeft die pass nu al voordelen als je die aanschaft?
Nope. Pack 1 bevat de hive raid en hive missies en hive loot en pack 2 is die awoken queen missies, reef raid en nog meer stuff. Nu schijnt dus ook bij dlc pack 1 de nieuwe subclasses te zitten. pass zorgt er alleen voor dat het 30 euro is ipv 40 dacht ik