Ohhh jawel hoor, denk dat ik ook voor de bijl ga Ik heb heb al legendary gear in mn vault voor een Titan hahaha
Vorige week de nightfall gedaan, kreeg ik de Gjallarhorn. Best rare toch? Heb 'm nog niet veel gezien.
Als ik mijn Titan ga maken zal ik dan voor striker of defender gaan. Ik neig zelf meer naar defender aangezien die bubbel tof is en ik toch nooit alleen speel dus zo ook goed voor mijn team kan zijn. Ik weet alleen niet wat nu de pro's zouden zijn voor de striker class. Is dat wat of valt het maar tegen?
Ik heb hem ook. Sexy rocketlauncher met geweldige skills. Volgens mij een van de sterkste RL in de game zo niet de sterkste. Vooral de tweede skill is zeer goed Mja xur hoeft hem 1 keer te verkopen en gelijk loopt de halve community erbij. Oh wacht, hij werd al verkocht in de tweede week..
Je bent pas een internet'held' als je lekker in je hoekje gaat zitten om te wachten tot andere de boss voor je afknallen, maar dat denk ik er van. Verder prima dat je ook 'normaal' kunt spelen blijkbaar. Have fun verder.
Knap.. exotic engrams zijn alleen maar te krijgen bij Xür in het weekend.. Tell me your lifehacks please
Mohhh kan iemand mij even helpen. Welke missie is het ook al weer waar je op het einde een paar vex portals moet slopen (venus denk ik) ergens binnen in een gebouw. Staan wat kapotte autos volgens mij en ook iets van een trein) vage beschrijving ik weet het maar als je het weet zal je voor eeuwig mijn "internet held" zijn
Ja volgens mij wel idd! Thanks. Denk. Dat ik zojuist een nieuwe farm manier hb gevonden. Vanmiddag even proberen daarja post ik het wel
Hij verkoopt Rocket launcher. The Truth die ik al heb.. Hij vekloopt wel de beste Hunter helmet. Ah yeah. 4 Golden gun kogels met die helm
He has The Armamentarium (Titan Chestpiece), Achlyophage Symbiote (Hunter Helm), Light Beyond Nemesis (Warlock Helm), Truth (Rocket Launcher) and an Exotic Chest Engram Heb nu alle drie exotic helmets voor de Hunter. Jeej.