Ja dieben je kwijt dan. Die 25 kills zijn wel te doen hoor, is mij zelfs gelukt. Beetje campen met je sniper.
Ik heb ook die hunter helm gekocht, ook een eerste Exotic. Die Golden Gun bonus gaat erg nice worden, plus ik ben level 25 nu.
Die is wel goed te doen hoor. Rustig aan spelen en niet rushen. Goede primary gebruiken voor de afstand en voor dichtbij een shotgun. Ik deed het op control en gewoon een punt bewaken. Edit: hoeft trouwens ook niet in een match . Dus als je nooit negatief gaat heb je hem vanzelf.
Pfft wil de armor voor mij titan heb alleen maar 8coins. Nog geen dauly/ nightfall gedaan. Maar ben pas lvl 25 . Gaik nooit op tijd halen denk ik
Kom op Kevf... nog een klein stukje voor die weekly strike baas..... Oh shit, alweer reviven? ...... Nou vooruit.....Schieten, schieten, schieten Kevf..... Gooi maar met je mesje! Doe iets..... ah nee, alweer dood? Wie revived Kevf? Jij of ik? Hahahahaha, maar het is altijd gezellig.
Was te gek toch? Daarna hem nog wel alleen met Gil gehaald! VoG kan je vanaf level 26 doen toch? Behoorlijk veel gespeeld om level 26 te worden (via pvp). Ik zit nu op 25,5.
Het kan, maar je gaat het wel zeer lastig krijgen. 28 is ideaal. 27 eigenlijk wel de standaard daarnaast vol stoppen met ammo pakketjes en void wapens
Zow Xur geeft me een exotic warlock chest peace. Kan ik niets mee. tweede exotic engram gaf me een titan chest piece de "crest of alpha lupi". Ook maar even de exotic rocket launcher gekocht . Wallet is weer leeg
Icebreaker is gewoon een ammoloos wapen, wat het wel ontiegelijk chill wapen maakt... al is patience and time gewoon een betere en fijnere sniper om mee te schieten. Die Truth is echt een geweldige rocketlauncher, hij trackt en ontploft daarna in hun gezicht . Inmiddels is m'n Hunter leveltje 16, morgen moet die wel 20 kunnen zijn... die 2e Titan doe ik ooit wel, momenteel weinig zin in.