Heerlijk, die classic Halo-saus. Als Halo het zelf niet meer lukt, dan graag via deze game. 0.21 das gewoon een Halo jump met launcher.
Erg nice! En het is duidelijk dat het Bungie is, op een positieve manier! Ik hoop echt dat dit dé game gaat worden waar je ook lekker kan blijven plakken in de multiplayer zoals vroeger met Halo!
Ik hoop stiekum ook wel op een Halo-vervanger voor mij. Dan is er geen reden enkele meer voor een Xbone voor mij; scheelt me toch 500 euro.
Haha, ja indd! Ik ben opzich wel benieuwd naar Halo, maar het is wel een beetje mooi geweest. Iets vers is fijner!
Duh. Ik doel dan ook op de feel van het spel, de hook. Dat is Halo kwijt (helaas). Er zit best wel een Halo-sausje gemengd met Destiny, dat zie je aan alles. Logisch ook natuurlijk (Bungie), maar dat is voor mij echt een pluspunt.
Ik vind het echte mega veel op Halo lijken... En dan met name Halo 4 wat wel grappig is eigenlijk. De kleurtjes, de lichteffecten, die kleine lichtejs overal, de animaties, de textures, zelfs de third-person dingen. Ook de wapens en de manier waarop vijanden verdwijnen. Als je de characters vervangt met Spartans had 't net zo goed een Halo game kunnen zijn. Maakt me verder neit uit, want dit ziet er wel goed uit.
Ja. Zijn gebieden waar het PVP is. Je kan dan kiezen om te joinen. Zoals dat stukje van de E3 gameplay als die grote spider wordt gedropped als ze naar buiten lopen. 19:00
Gameplay ziet er vrij Borderlands-y uit, maar dat wisten we al een tijdje. Vond de gameplay wel soepel ogen trouwens. Oja, ik was vergeten dat Peter Dinklage de stem was van Ghost. Baas Nu effe Polygon lezen.