1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is zonde van de Golden gun. ;)

2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Kreeg gisteravond inderdaad ook een disconnect. Gelukkig was ik mijn legendary engram niet kwijt.

Wel fijn dat deze game gewoon constant data synced met de server in tegenstelling tot sommige andere games (I'm looking at you Rockstar).

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Over 4 uur valt Atheon niet meer te cheesen. Dan word de fix verwacht. Neem er gebruik van heren!

... iemand op hard die kan cheesen en waar ik ff fijn gebruik van mag maken? :+

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    precies :p en te onbetrouwbaar om vast te gebruiken en te weinig schoten. Je wilt gewoon een degelijke primary hebben om die oracles te pakken daarbinnen

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Phogot is niet te verslaan in je eentje. Tering wizards en knights :mad:

6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Nee, dit is ook de moeilijkste strike naar mijn mening. Gewoon omdat je er totaal geen cover hebt.

Blijf het trouwens raar vinden dat de Weekly Heroic geen matchmaking heeft maar de nightfall strike wel.

7. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Nightfall matchmaking???

8. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Blijkbaar verkeerd gelezen. Heeft ook geen matchmaking.

9. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Toevallig ook niet als je start via strike playlist?

10. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Nee, volgens mij niet hoor.

11. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Ik kan ook al een uur niet inloggen, werd er ineens vanaf gekicked..

12. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Ik heb het nooit geprobeert op die manier, viel me van de week op dat het er stond

13. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat blijft toch een beetje een probleem met deze game. Het gebrek aan matchmaking. Ik snap heus wel dat sommige missies zoals de raid niet te doen zijn met randoms, maar geef in ieder geval de optie. Niet iedereen heeft vrienden die allemaal Destiny spelen of online zijn precies op het moment dat jij vrije tijd hebt.

En soms mis je net die ene persoon die kan dienen als cannon fodder. :+

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee hoor, tijdens de Raid ben ik de vaste Oracle killer....

Kan het blind inmiddels. En als je tijdens de Oracle run 3 vaste plekken afspreekt om te cleansen, een Titan meeneemt met de hulk smash, ben je er zo doorheen ;-)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gebruik me Golden Gun al voor de Praetorian. Vooral op Venus portal. Die is dan snel neer. Relic holder ruimt de snipers op en de andere twee kunnen dan gelijk al focussen op de Oracles.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vind het probleem niet het gebrek aan matchmaking op de nightfall en de raid maar het gebrek aan in-game clan support

ik snap wel dat Bungie de hoogste level content niet met matchmaking wil doen maar wil dat we daar clans/groepjes voor vormen

Maarrrrrrr... Dan moet je ook in-game de clans mogelijkheden geven om zoiets te regelen. Raid plannen, invites sturen, uberhaupt zien wie er in je clan zit en wie online is

Maar dat is er helemaal niet, je moet naar Bungie.net en dan maar mensen toevoegen en het is allemaal erg omslachtig imho

volgens mij zoekt iedereen gewoon spelers uit zijn lijst of gewoon op een forum zoals XBW. En dat is jammer

17. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Eens, in-game clan-support zou het al veel makkelijker maken allemaal. Zeker voor de raid.
    Maar voor de weekly en nightfall zou matchmaking toch echt geen probleem moeten zijn. buiten reviven en op elkaar letten is daar toch niet zo heel veel communicatie nodig. Kan prima met randoms.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het kan prima met randoms, maar het is een keuze van Bungie om dat niet te doen. Ze willen dat je dat met clan genoten doet (of sociaal gaat doen in de tower misschien). En daar is imho niks mis mee MITS ze fatsoenlijke clan support gaan toevoegen

want stel nou dat je in game de hele xbw clan kon zien voor je platform, dan zou je volgens mij nooit meer alleen een nightfall hoeven te doen

nu moet je eerst die mensen buiten de game om gaan toevoegen en buiten de game om gaan afspreken en dat is eigenlijk heel raar voor een game die zogenaamd zo sociaal is

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo irritant juist die tower invites... Lijkt ook alleen maar erger te worden

20. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Hunter moet op groen inderdaad eerst zijn golden gun legen op de pretogen en daarna pas de oracles. Bij rood gebruik ik me Golden Gun ook weleens op oracles maar op groen absoluut niet.

Deel Deze Pagina