Kreeg gisteravond inderdaad ook een disconnect. Gelukkig was ik mijn legendary engram niet kwijt. Wel fijn dat deze game gewoon constant data synced met de server in tegenstelling tot sommige andere games (I'm looking at you Rockstar).
Over 4 uur valt Atheon niet meer te cheesen. Dan word de fix verwacht. Neem er gebruik van heren! ... iemand op hard die kan cheesen en waar ik ff fijn gebruik van mag maken?
precies en te onbetrouwbaar om vast te gebruiken en te weinig schoten. Je wilt gewoon een degelijke primary hebben om die oracles te pakken daarbinnen
Nee, dit is ook de moeilijkste strike naar mijn mening. Gewoon omdat je er totaal geen cover hebt. Blijf het trouwens raar vinden dat de Weekly Heroic geen matchmaking heeft maar de nightfall strike wel.
Dat blijft toch een beetje een probleem met deze game. Het gebrek aan matchmaking. Ik snap heus wel dat sommige missies zoals de raid niet te doen zijn met randoms, maar geef in ieder geval de optie. Niet iedereen heeft vrienden die allemaal Destiny spelen of online zijn precies op het moment dat jij vrije tijd hebt. En soms mis je net die ene persoon die kan dienen als cannon fodder.
Nee hoor, tijdens de Raid ben ik de vaste Oracle killer.... Kan het blind inmiddels. En als je tijdens de Oracle run 3 vaste plekken afspreekt om te cleansen, een Titan meeneemt met de hulk smash, ben je er zo doorheen ;-)
Gebruik me Golden Gun al voor de Praetorian. Vooral op Venus portal. Die is dan snel neer. Relic holder ruimt de snipers op en de andere twee kunnen dan gelijk al focussen op de Oracles.
ik vind het probleem niet het gebrek aan matchmaking op de nightfall en de raid maar het gebrek aan in-game clan support ik snap wel dat Bungie de hoogste level content niet met matchmaking wil doen maar wil dat we daar clans/groepjes voor vormen Maarrrrrrr... Dan moet je ook in-game de clans mogelijkheden geven om zoiets te regelen. Raid plannen, invites sturen, uberhaupt zien wie er in je clan zit en wie online is Maar dat is er helemaal niet, je moet naar Bungie.net en dan maar mensen toevoegen en het is allemaal erg omslachtig imho volgens mij zoekt iedereen gewoon spelers uit zijn lijst of gewoon op een forum zoals XBW. En dat is jammer
Eens, in-game clan-support zou het al veel makkelijker maken allemaal. Zeker voor de raid. Maar voor de weekly en nightfall zou matchmaking toch echt geen probleem moeten zijn. buiten reviven en op elkaar letten is daar toch niet zo heel veel communicatie nodig. Kan prima met randoms.
Het kan prima met randoms, maar het is een keuze van Bungie om dat niet te doen. Ze willen dat je dat met clan genoten doet (of sociaal gaat doen in de tower misschien). En daar is imho niks mis mee MITS ze fatsoenlijke clan support gaan toevoegen want stel nou dat je in game de hele xbw clan kon zien voor je platform, dan zou je volgens mij nooit meer alleen een nightfall hoeven te doen nu moet je eerst die mensen buiten de game om gaan toevoegen en buiten de game om gaan afspreken en dat is eigenlijk heel raar voor een game die zogenaamd zo sociaal is
Hunter moet op groen inderdaad eerst zijn golden gun legen op de pretogen en daarna pas de oracles. Bij rood gebruik ik me Golden Gun ook weleens op oracles maar op groen absoluut niet.