Ok.. Heeft dus weinig zin om te spelen dus vanavond.. Speel zelf met een Hunter maar mijn vrienden zijn echt veel sterker met hun Warlock. Mss toch een nieuwe car aanmaken
Altijd even de daily en een event doen voor de shards/energy toch en even wat bounties doen om je gear te levellen
Terecht. Bad JuJu is een leuk wapen zodra je de instant reload hebt. De impact en het magazijn zijn alleen veel te laag. Zelfde geld voor Thorn. Slome reload, erg laag magazijn. Momenteel zijn deze 2 niet echt de term "Exotic" waard.
Awesome, met een paar Engelsen de Vault of Glass voor het eerst gestart op Normal, liep erg lekker. Alleen gingen er een paar weg op het eind, dus nu zit ik alleen bij die eindbaas checkpoint.. nu dus maar op zoek gaan naar members die 'm willen meepakken, grr.
Jeej Hunter eindelijk ook op 28. Kan ik daar ook eindelijk eens makkelijk mee de raid nightfall weekly en dalies doen zonder heel voorzichtig te moeten spelen. Toch jammer dat Hunter zo'n kut class is... Nu alleen mijn Titan nog van 23 naar 28 levelen.
Zeg maar gerust nooit.. Alleen die connects al zorgen ervoor dat het zeer frustrerend gaat zijn om het überhaupt te proberen.
Dat gaat hem niet worden, misschien als de level cap omhoog is en er nieuwe gear bijgekomen is. Hoewel met de damage scaling in destiny zal dat weinig uitmaken . Om nog maar te zwijgen over dat springgedeelte (niet moeilijk, maar wel makkelijk om een foutje te maken). Nice Ron! Ik blijf steeds dezelfde bounties krijgen, ik heb al 3 exotic bounty wapens (shotgun, bad juju en thorn, alle 3 bagger) en de bounty voor de 4e staat aan (machine gun). Ik zou graag die pocket infinity willen hebben . Beetje ARC damage kan geen kwaad!
... level 7 Hunter heb ik nog. Ga m'n Warlock nog even naar 28 tillen zodat ik niet zon last heb van die verrekte Nightfall en Weekly.
De Gunsmith in de gaten houden. Die verkoopt ééns per dag een stel van die Rifles voor 2440 glimmer geloof ik Ik hou de "rare" Fusion Rifles allemaal bij, je weet maar nooit wanneer die Exotic Bounty komt ...