Het is altijd wel waard om een wapen volledig te gaan upgraden speel het iig vrij en kijk in hoeverre het wapen past bij jouw speelstijl
Thanks. Leek me in eerste instantie wel een leuk wapen maar valt tot nu toe een beetje tegen. Hopelijk dat het maximaal upgraden erg veel verschil maakt.
De GunSmith verkoopt momenteel rare Fusion Rifles! Kopen die handel! Hopen dat onze vriend Xur morgen wat nieuws verkoopt Hard Light please!
Fuck yeah. Raid gear! En een shattered glass cloak. Mijn hunter ziet er gaaf uit met de Thunderdevil shader aan.
Ik heb momenteel genoeg shards om m'n armor te upgraden Nu nog die laatste Chest. Dinsdag maar weer een poging wagen... wil niet vlotten. Vandaag WEER alleen shards en energy gekregen
Die duurt echt lang joh. Ik hielp laatst een paar lui mee met de nightfall en we gingen 3x dood bij de eindbaas dus heb em 3x doorlopen en zit pas op 80. Dat terwijl ik echt alleen met een fusion rifle rondliep. Maar op deze nightfall is het best prima te doen, er is niet echt iets dat je oneshot zoals bij de vorige.
Ik start 'm gewoon steeds opnieuw. Schiet m'n Fusion leeg in het eerste stukje en zie dan wel hoever ik kom. Maakt voor de bounty weinig uit verder.
Eeeeeennnnnn level 30. Gisteravond bedacht ik me dat ik nog wat extra legendary gear had op mijn secundary characters, dus die dismantled voor de laatste nodige shards.
Patience and Time, Voidfang, Lucky Rasp, Armamentarium and exotic helm. Titan en Warlock krijgen hetzelfde als vorige week lol. En voor de 3e keer de chest voor de Hunter. Wel gelijk Patience and Time gekocht. Oh ja hij staat op de plek waar die ook de eerste week stond. Bij de Crucible gasten.
Ben al blij dat die eindelijk een wapen verkoopt die ik niet heb. 3 weken achterelkaar niks kunnen kopen daardoor. Moet toch wat met 70 strange coins..
Ha. 70? Heb vorige week alleen de SUROS gekocht Nu nog 77 coins in totaal. Moet niet gekker worden. Enige wat nog ontbreekt is een tweede Auto Rifle en een HC.