Jezus, zo vind ik nooit een arc weapon, nu vind ik er 2 en kan ik een 3e kopen binnen een paar dagen. Moet niet gekker worden!
Als je die pumpkin hoofd equipped hebt kan je iets kopen bij Xur en daardoor krijg je een andere respawn animatie. Helaas werkt het bij mij dus niet. Hij zet nooit die pumpkin op zijn hoofd als ik "use" doe...
Dat probleem heb ik ook, als ik die pumpkin gebruik dan krijg ik dat ook niet als headgear. Geen idee wat ik bij Xur ga kopen, ik heb al een Exotic helm die fully upgraded is en een extra Golden Gun slot geeft, en ik gebruik een legendary void sniper die erg sterk is.
Dikke wapens heeft iedereen ondertussen wel, mits je geen verzamelaar bent is Xur niet meer zo boeiend indd. Ga denk ik maar voor de telemetry.
Pve? Qua special is de golden gun beter, maar bij blade dancer is onzichtbaar worden best handig zo nu en dan. Pvp zijn beide subclasses heel sterk
Ik ben nu level 24 en doe constant de level 24 strike playlist, maar ik krijg werkelijk nooit Legendary engrams. Zijn er snellere manieren om daar aan te komen, of moet ik gewoon level 24 strikes blijven doen en hopen dat ik eens in de 10x iets legendary's krijg?
Vooral veel bountys doen voor je Vanguard rank. Vanaf lvl2 kan je met Marks legendarie gear kopen. Ondertussen blauwe engrams in blijven leveren en hopen op een legendary. Zo heb ik het gedaan en ben nu bijna lvl 28. (Zonder ooit een nightfall te doen ever) ^^