Ze zien mij aankomen hahaha Is wel een optie idd.. Heb alleen geen Vita en een iPhone. Geen remote play voor meneer Butter
Exotic Fusion rifle of de Exotic Machine gun van de bounty? Beide wapens ga ik denk ik toch nooit gebruiken maar is er nog 1 beter?
Exotic machine gun heb je zo gehaald en dan kan je hem dismantlen ;-) Pak een bekend spawn point en je bent zo aan de 500 points. Alleen gebruik je rocket launcher NIET terwijl je bounty loopt, want dan gaan er punten van af.
Weer geen raid gear wel wat andere dingen Found Verdict Hezen Vengeance Suros regime en een shit load aan shards Jammer alleen dat ik die wapens al in mijn bezit had.
niet als je vorige week toen de gunsmith rare fusion rifles verkocht flink hebt ingeslagen dan sla je de kutste stap over
gisteren voor spawnpoint gespeeld bij de nightfall. Ondertussen boodschappen gedaan, geinternet, gegeten etc. Toch leuk dat je dan met nul kills, nul assists en zonder gamen veruit de beste loot krijgt (exotic AR Hard Light)
Niks doen dus. Spawnpoint spelen in een nightfall heeft niet zoveel zin want je moet toch met de hand reviven, en als de rest in de darkness zone dood gaat ga je sowieso terug naar orbit moet zeggen dat ondanks dat er geen burn voor t een of ander was ik deze nightfall niet zo moeilijk vond
ik zat gewoon in de restricted area...... was bij die baas met die mohawk en dan 1 ruimte er voor. Niet dat het mij heel veel uitmaakt. Ik hobbel altijd gewoon voor de gezelligheid mee met het FT waar ik in zit. Als ik alleen speel is het toch altijd PvP
Naast de Unlimited revive glitch voor de warlock is er blijkbaar ook een Unlimited grenates glitch voor de warlock. Zorg dat je voidvang vestments aanhebt en je hoeft in je sub class alleen even van granaten te swappen en je hebt instant weer je 2 granaten.
Als het goed gaat, heb je precies 2 portal runs nodig ;-) Icebreaker en titan bubble <> dikke damage...