Alleen is dat vorige week ook weer veranderd in US. Dus het moet officieel weer 11:00 zijn. Maar Bungie vergeet dat steeds denk ik om het in de game aan te passen. Ze zeiden zelfs op Twitter net voor 10 uur. Over een uur is Xur er weer lol.
Zo gelukkig toch nog een exotic helm voor mijn hunter kunnen bemachtigen . Nu nog laarsjes en handschoentjes!
Wellicht wel handig voor pvp. Onderhand mag Bungie wel de optie introduceren om loadouts precies in te stellen. Het is voor een pvp potje aan niet te doen om afhankelijk van de map op tijd te switchen van wapens, gear en subclass.
vandaag en gister uit random drops een compleet setje legendary gear gekregen voor de warlock die ik dit weekend ga maken (plus een hawkmoon en nog titan boots), baas boven baas
fuck die helm , die vind alleen Grave leuk Hawkmoon is wel echt een geweldig ding, alleen jammer dat een exotic is
Nah ik vindt em niet meer leuk... kut Cookie ook, tis een kut helm. Wie wil nou met lichtjes op zn kop lopen Doe mij maar gewoon mn The Devil You Know Legendary handcannon Hoef ik niet steeds te switchen van exotics voor mn Icebreaker.