Wat heeft kpn ermee te maken? Heb zelf kpn glasvezel met de experia box v9, geen enkele instelling aangepast en gewoon plug and play gedaan. Of doel je op adsl internet van kpn?
Ik heb adsl ja en daar moest ik me eigen poorten open gooien.. Kpn wou me niet helpen want die werken niet samen met microsoft zeiden ze bij de klantenservice.. Wou dat ik dat hier kon krijgen .. Hier mag ik alleen glasvezel van caiway..
Dat is lekker k u t, uiteindelijk maar via portforward een oplossing kunnen vinden of via de kpnforums?
Ben er een hele zondag aan kwijt geweest om uit te vogelen hoe of wat.. Maar t was me geluk gelukkig.. Heeel af en toe staat ie ineens weer op strict dan trek ik alleen ff de stekker uit me xbox en dan staat ie ineens weer open..
Eeeennnn.......dat was Hard mode. Ik had echt veel moeilijker verwacht, dus voor mij persoonlijk een meevaller! Het ging dan ook wel verdomde goed, in elke fase...Atheon ging neer binnen 20 minuutjes (3de of 4de try) vanaaf. Helaas geen helm voor mij. Maar wel de vault ship! Woohoo, extra korte laadtijden nu voortaan! Maar mede clangenoten kregen wel wat leuks, en natuurlijk de trophy.
Blijkbaar iets met xbox live zelf. Toen dat ik de connectie controleerde was de verbinding in orde, maar hij gaf aan dat er een fout was met xbox live zelf. Inmiddels is alles terug in orde
Arc Burn booo ik wil een solar burn nightfall , dat word echt lachen. Ik barst van de geupgrade solar wapens
Ik kan vanavond niet morgen ook een optie? @Cookie wanneer kan jij? ik zit even te kijken, wat zijn goede arc burn wapens? ik heb thunderlord, patience en time, een comedian met arc burn, plan C.. maar is er ook een goede arc burn primary?
nice, @Grave morgen voor jou ook okay? die heb ik niet maar volgens mij kom ik met Thunderlord ook wel een heel eind
De nightfall is echt heel makkelijk te solo´en.. Ik had de Priest dood met 20 kogels van mijn Patience & Time.