laks van je , die van mij is al 27 maar mn shards zijn op Ik ga wel mee op mn warlock en mn hunter dan, met de titan kan ik die weekly in ieder geval wel in mn eentje denk ik
Was gister na 5 min uit gedestinied. Alleen is er niks meer aan om dezelfde missies weer te doen. Beetje ouwehoeren en dan ist nog leuk, maar anders niet.
Hoeveel loot chests liggen er in de VoG? Wij hebben er 3 gevonden. 1 in het begin en 2 in de labyrinth
ik heb gister 3x de daily gedaan en een paar events en wat bounties, ik kan me er in mn eentje ook nog wel mee vermaken. Beetje hersenloos voor je uitstaren en grinden maar echt leuk is het alleen als je samen high level content doet inderdaad, en daar is te weinig van in je eentje kun je hoogstens een daily op 28 doen en daar slaapwandel ik met mn 27 warlock ook doorheen.. ze zouden bij de daily ook die modifiers aan moeten zetten of een missie playlist met modifiers moeten maken ofzo, iets met meer uitdaging voor het PvE gedeelte
Er is idd totaal geen uitdaging meer alleen. En heb die levels al te vaak gespeeld. Inmiddels staat de teller ook alweer op 160 uur met beide characters. Met een groepje mensen en wat ouwehoeren ist nog leuk, maar alleen dan trek ik het niet meer. Al paar dagen niet meer gespeeld.
Vanochtend toch maar met een stel Amerikanen de Raid gedaan. Resultaat? Shards en Energy Raid genoot kreeg The Last Word en 3 armor pieces. Bah. Daarna 2x de Nightfall. Kreeg een Legendary Engram en een Legendary Heavy Weapon. Teleurstellend, alweer. Wederom iemand die TLW kreeg overigens. Ik wil best die Hard Raid is proberen vanaf het begin. Maar als de normale Raid me telkens geen reet geeft raak ik op een gegeven moment wel uitgekeken om dit te blijven spelen... Bah..
Was ook de bedoeling... Die gast waarmee ik de Nightfall deed nodigde me daarna uit voor de Raid. Kon ik niet weigeren Heb m'n Warlock nog die hem kan doen. Inmiddels 81 Shards...
Nightfall telt voor 3 en weekly op 28 telt voor twee geloof ik Dan moet je er nog 20 maar het scheelt er toch weer een paar
Ik drop die bounties altijd direct. Gisteren weer twee exotics met VoG en nu in totaal 4 exotic weapons: hard light, gjallahorn, patience and time en nog een exotic rpg. Ik heb er totaal geen moeite voor gedaan dus ga ook no way die gare Exotic no life bounties doen
Morgen gaat destiny paar uur offline vanaf 8 am pacific.... 17:00 nederlandse tijd tot ong 21:00..Ben benieuwd of we erna nog wel normal kennen knallen...
Ik heb in eens een Exotic Weapon Bounty. "Acquire a Pristine Golden Age Ammunition Module from Xûr, the agent of the nine". Oftewel wel, wat nu?! Alvast dank!
Nu moet je wachten tot vrijdag 10.00 uur Vanaf dan is Xür 48 uur lang in de tower te vinden. Ga naar de tower en je ziet dan vanzelf waar je heen moet. Koop dan wat je moet kopen van hem