Helemaal top! Mijn zwangerschapsverlof begint in juli... Genoeg tijd dan om de beta vol uit te proberen XD
Ik zal het wel moeten spelen op mijn 360, helaas nog geen nextgen. Of iemand moet mij een X1/PS4 natuurlijk doneren
Dan maar de PS4 Ben echt benieuwd naar de beta, weet nog vrij weinig van de game af, laat me wel wat verrassen
ik had ongeveer anderhalve week geleden besteld bij BS en zojuist pas me code gekregen. Het kan dus even duren, voordat je wat krijgt.
"Unieke Destiny pre-order actie! Reserveer nu Destiny voor 4 juni en je ontvangt op 6 juni een exclusieve toegangscode om je te registreren voor de Destiny beta welke in de zomer van 2014 plaats vindt. De beta codes worden op 6 juni voor 17.00 per email verstuurd! Deze actie is geldig zolang de voorraad strekt! Tevens ontvang je bij ons bij release een exclusief ge-upgrade Sparrow!"
Ja het vernieuwd elke maand, het was eerst April, toen voor 3 mei en dan dat je 5 mei om 17:00 codes ontving, nu dus voor 4 juni. Ik denk dat dat is dat veel mensen meteen een dag later hun pre-order weer cancelden?
Dat gaat vast goed komen . Hoop op veel spektakel deze E3 en als je de gelekte lijstjes ziet dan zit er veel moois tussen!