Net run nummer 8 ofzo gedaan op de Titan, weer geen laarsjes *shards shards energy en shards*! Ik ben bang dat mijn hunter eerder level 30 is dan mijn Titan
Dit is wel een dubbelpost waard Eerst in de raid de Fatebringer, Mythoclast, en 4 armor (die ik niet meer nodig heb) Net in de nightfall kreeg ik plan C, Lord High Fixer uit een legendary engram, Hide 'N seek uit vanguard pakketje, Daarna leverde ik wat bounties in en nu krijg ik eindelijk de shattered memory fragment. Pocket Infinity here I come!
Twee hard raids vandaag. 2x Timebreaker en Raid schoentjes. Wat ik allemaal al dus heb.. Rest shards en Energy.
Wrijf het er maar in jongen Ik wil dat ding ook ... en een chest plate voor m'n Titan! Hopelijk komen er meerdere manieren om naar de 30 te klimmen. Iron Banner is leuk maar ik ben geen PvP speler. En de PvE bied te weinig mogelijkheden om daadwerkelijk je benodigde items te halen...
Die heb ik gisteren toevallig nog omgezet in shards . Ik wou dat mijn Titan eens laarsjes kreeg van de gebroeders Oracle, de heer Templar of de heer Gatekeeper. Achja, volgende week weer....