Hunter 28 Makkelijker voor die Nightfall missie Toch @Hybrid? Haha... Nu m'n Warlock gear aanpassen. Had Pulse Rifle Gauntlets en schoenen... Gebruik ik nooit...
Ja bizar man. Ik kan me nog herinnren dat ik met launch en daarna met een party van 8 man in totaal zat en dat draaide gewoon prima. Onspeelbaar nu soms gewoon.
Pff Suros is insane in Iron Banner. Ook Last Word nu helemaal geupgrade. Tijd om nu verder te gaan met Thorn en P&T.
Had deze game uitgespeeld en verkocht met de inruilactie van GM. Is het de moeite om terug te kopen met eventueel dlc voor een kleine prijs?
Gelukkig krijgt suros een nerf want de enige reden dat ik die gebruik is omdat die zo goed is, vind er verder niks aan.
Komt ook meer door Iron Banner nu ook. Level 30 met Suros is insane. Van mij hoeft die niet echt een nerf. Maar als ze het doen hoe het dan wel lekker bij een PVP nerf.
Iron Banner vind ik verder helemaal niet tof meer. Online is ook gewoon verschrikkelijk met netcoding. Ben blij dat ik level 4 was en die handschoenen kon kopen voor de Hunter. Eigenlijk is het alleen lekker dat die bounties een flinke boost geven als jr wapens wilt upgraden
Ik ben level 29,7 en met de Suros maai ik iedereen neer. Voor de fun equip ik zelfs mijn Vision of Confluence, maar die is ook te goed. . Ik vermaak me wel en met close quarters switch ik naar mijn Found Verdict shotgun.
Ook in crucible loopt iedereen met suros, damage 29 per schot en crits 36 waardoor je iemand met 7 body shots of 6 crots neer hebt wat met zijn hoge stability en rof geen probleem is. In 1 op 1 gevechten op lange afstand tegen scoutrifles wint suros altijd waardoor andere wapens overbodig worden. Maargodd dat geld ook voor sommige fusion rifles zoals Plan C die ongelovelijk lange range en met upgrades de kortste charge time heeft.
Hee kreeg net een update voor destiny.. Iemand enig iddee waarvoor die was? Sent from my iPad using Tapatalk
Ik zat te denken net. Laatst hadden we in de party over dat arc damage best goed gaat zijn voor de nieuwe Raid. Omdat de Knights arc shields hebben. Maar hebben die niet alleen shields als de Epic modifier aanstaat?
Ga er maar vanuit dat ze een arc shield hebben in de nieuwe raid op hard. Tevens hebben wizards altijd een solar shield.