Die zouden we toch vanavond doen, nou moet je dus 4 keer Enige wat ik nog echt graag wil is een Gjallarhorn en een Monte Carlo
Plan C bij Xur... Geef nou Icebreaker of Gjallahorn. Armamentarium, alpha lupi, voidfang, plan c, exotic glove engram @Rampage nu wel Armamentarium kopen he.
Gokje genomen, Engram gekocht. Sunbreaker gloves. Zit ook te denken of ik Plan C zal pakken. Al gebruik ik nooit een Fusion Rifle..
kreeg een gauntlet die ik al had, maar van de cryptarch level up kreeg ik eeen light beware en ik had nog geen void fusion rifle dus al met al wel geslaagd Fatebringer is trouwens echt geweldig, zelfs zonder upgrades ik door de dailies heen met dat ding, lekker om nu ook een arc primary te hebben
Want? Heb gister m'n Chest uit de Raid gekregen En de Fatebringer... Mythlocast en Corrective Measure. Haha! Koop de Chest sowieso. De rest kan me gestolen worden. Plan C heb ik al weken.
Kom nog 1 Strange Coin tekort voor Plan C. Dus laat 'm maar ff gaan. Heb liever een Hand Cannon of Scout Rifle / Sniper of Shotgun.
Omdat het de beste Titan chest is die je maar kan hebben. En je toch iets van 124 strange coins hebt.
Armamentarium is echt vet inderdaad, extra heavy, extra special EN 2 granaten ik heb echt een lucky ochtend , had nog even snel de dailies van gister gedaan en vond 2 legendary engrams waarvan er 1 decrypte naar een exotic en kreeg ook nog eens 2 legendaries uit blauwe engrams niks waar ik wat aan heb maar toch lekker wat bonus shards