1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Pfff weer die voidfang... Ken ik weer sparen met me munten.. Op naar de 200 coins

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die Armamenemanmenamanemtarium schaf ik sowieso aan. Kan ik rustig met m'n Titan verder wat materials verzamelen. Heb geloof ik nog 121 Helium op m'n Warlock en 71 op m'n Hunter :+ Ben al blij zat na die Hard Raid van gisteren. Wat een billenknijpen was het.

@Ic3DFire die buiten de Venus Portal staat ... ik die naar binnen ren om de Gatekeeper samen met @bulletproof010 te mollen. Word Ic3D keihard gesmacked door zo'n Pretorian ... en ik krijg een Harpy m'n kont in ... die enemies doen op level 29 heel veel auw.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  3. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Lol, 4x sunbreakers en 6x voidfang. Warlocks worden hier keihard genaaid. Abxurd dit

bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Een Warlock Chest is ook lastig. De Voidfang en die andere chest zijn "specifiek" voor de Solar of Void build. Aan Sunbreakers heedt een Voidlock weinig geloof ik...

5. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik dacht van niet hoor..

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Super Good Advice bounty is echt easy. Wat het langste duurde was dat ik moest wachten op Xur. :p

------

Dat moet ik proberen bij Atheon.

"At 0:03 buff timer, activate Golden Gun. Don't actually shoot it yet. If you get teleported, use these 3 (or 4) shots to kill the Hobs/weaken Minotaur. If you only get detained, use the gun to break your bubble and your teammates' since it 1shots detainment shields. Either way, the beauty of supering at 0:03 is that when your Golden Gun ends, you'll have another super ready to go since super energy charges even while your super is active. That's 6 (to 8 ) shots of Golden Gun after every Time's Vengeance. Talk about firepower."

7. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Hebben we toch nog wat aan je ;)

Toch btw maar de voidfang weer gekocht, voor de 3de keer. Aangezien deze weer betere stats heeft... Ook maar weer een exotic engram gekocht en een nieuw setje sunbreakers gekregen. Die ik ik al had hebben 77 intellect, mn nieuwe kunnen tot 88 intellect. Nog niet fantastisch maar beter dan niks.

Laatst bewerkt: 28 nov 2014
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pfff. Atheon zonder Hunters. Succes. :cool:

Btw een awesome verhaal op Reddit. Altijd grappig om zulke dingen te lezen. Hij is lang. Maar die gast schrijft leuk.

My Thanksgiving miracle: the true story of Space Jesus

Kevf, allstyles en Raafie vinden dit leuk.
  9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat iedereen dit nog speelt , wow.

Servantes vindt dit leuk.
  10. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Genoeg te grinden nog. Alle exotics verzamelen en upgraden en 3 characters op level 30 krijgen houd me wel bezig hoor. ;)

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat bedoel ik.. Saaiste grindspel ooit.

Heb me in het begin echt briljant vermaakt met dit spel, maar er is echt veel te weinig content. Om nou puur 100 keer dezelfde strike/missie/raid te doen voor armor die je toch niet wil gebruiken omdat je dan wéér dezelfde shit mag doen..Nee dankje.

Jorrie vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja, het hoort bij dit soort spellen. Borderlands 2 heb ik Pyro Pete (een bossfight) ook wel iets van 200-300 keer gedaan :p

Raafie vindt dit leuk.
  13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Level 30... Nog 2 te gaan :+

Raafie en Ic3DFire vinden dit leuk.
  14. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Niet iedereen heeft het doorzettingsvermogen om destiny te blijven spelen. Maar dat maakt niet uit, er zijn nog steeds 3 miljoen mensen die wel elke dag spelen.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Doorzettingsvermogen :lol:

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap niet waarom mensen zich moeten verdedigen die wel het spel leuk vinden. Jullie vinden het niet leuk andere mensen wel. Prima toch.

dannygielen vindt dit leuk.
  17. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ja heel prima. Oja, wat heeft het voor een meerwaarde om in dit topic te plaatsen dat je het spel niet leuk vindt? Ik snap dat nooit.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Oh, nieuwe regel dat je niet negatief mag zijn? Okay..

Ik vind het wel leuk hoor, jammer dat de content zo beperkt is.

19. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    En dat was precies bij mij het probleem.

Ik vond het de eerste weken ook geweldig, maar na die paar weken merkte ik toch wel dat dit niet het soort spel voor mij was. Als het nou een soort Halo was dan had ik hem echt wel gehouden, maar dit is meer grinden ( vind een paar keer iets hetzelfde doen niet erg, maar het moet echt niet 10 keer of meer zijn) om steeds weer betere dingen te vinden. Vind het nog steeds heel erg jammer, want heb me er wel echt mee vermaakt. Bedoel het stijltje vond ik wel erg vet.

Misschien dat deeltje 2 er nog verandering in brengt, maar ik denk dat de Destiny serie niet echt wat voor mij ga worden=(

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Borderlands heb ik ook kapotgespeeld, maar dat was op een of andere manier veel leuker dan dit. Destiny mist gewoon een ziel en is echt snel saai. En PvP is helaas ook crap...

Deel Deze Pagina