1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Fack, heel de werk bezig geweest met wapens en armor upgraden... Totaal nutteloos geweest dus. :'-(

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben echt pissig.

VoG armor word nutteloos. Straks is het niks meer waard omdat mensen via de Vendor 30 kunnen worden. But wait, theres more! Om de NIEUWE armor te kunnen kopen moet je eerst Recommendation Points hebben. Waaaaaaaa? :mad:

Rot op. M'n Exotics zijn nu niks meer waard. Upgraden is helemaal mooi. 7000 Glimmer, je Exotic (max) en een Exotic Shard? Ach, 1 shard is 7 coins. Maar wacht! De Nightfall is nu level 30! De Weekly ook!

Goedzo Bungie! Nu kan merendeel die geen geluk heeft met Raid Armor die coins en rewards wel op hum buik schrijven. Hun alternates zijn 28-29... Stelletje idioten... het word nu helemaal 1 grote fucking grind fest en herhaling.

3. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    @Rampage
    Je spreekt jezelf wel een beetje tegen. Eerst zeggen dat iedereen met gemak level 30 kan worden via de Vendor. En daarna dat de weekly en Nightfall niet voor iedereen is omdat ze pech hebben met de raid. De game is nu zo een 3 maanden uit? Dan kun je de raid toch echt al zovaak gedaan hebben, tel daarbij Iron Banner op en dan moet je wel echt heeeeeel veel pech hebben om nog geen 30 te zijn.

Ik begrijp wel dat je pissig bent door die exotics, maar het kost nouw ook niet echt veel moeite om een exotic te levelen naar mijn mening. Gear al helemaal niet.
    Ik heb dinsdagavond de Vex geloot en heb die gisteravond al op 323 gekregen. Ongeveer +- 6 uur speeltijd denk ik. Wel heb ik gebruik gemaakt van de Fusion Rifle telemetry zodat die sneller leveled.

Maar goed zoals ook in het stuk staat het is je eigen keuze om het wel of niet te doen. Je kan ervoor kiezen om het niet te doen maar dan wordt die ook niet beter. Het zou in mijn ogen juist dom zijn om meteen alle exotics te upgraden. Dan heb je op dag 1 alweer de beste wapens te pakken.. Leuke DLC wordt dat dan als je na dag 1 alleen nog armor nodig hebt..

De nieuwe raid begint op level 28, je kan daar gewoon de VOG raid wapens gebruiken samen met je huidige exotics. Dat moet prima zijn als je ze gewoon op 300 hebt.

In mijn ogen slaat het echt nergens op om te denken dat je niks meer hebt aan je huidige items, hoe wil je anders die raid doen? Denk je dat daar een mannetje voor de in ingang staat die nieuwe wapens en gear uitdeelt om zo de raid te halen? Nee dat moet je met je huidige wapens doen en daar heeft Bungie vast en zeker over nagedacht. In elke MMO die DLC uitbrengt gebruik je eerst je huidige wapens. Eenmaal op 32 gebruik je je oude legendary's niet meer nee. Maar dat lijkt me meer dan logisch, echter kan je dus wel je exotics nog gebruiken en daar ben ik zeer blij mee.

Ik ben dik tevreden over deze upgrade, juist zodat je exotics die je nu hebt niet nutteloos wordt en dat je ze kan blijven upgraden, was al bang dat ik mijn Hawkmoon en Icebreaker op 32 niet meer zou kunnen gebruiken. Wat mij betreft een prima upgrade!

4. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    @MennoO

Met 1 punt ben ik het niet helemaal met je eens.
    Niet iedereen kan de raid al genoeg gedaan hebben, er zijn namelijk genoeg mensen (waaronder ik) die, om wat voor reden dan ook, niet 6 man bij elkaar krijgen. Ik zou graag een vorm van matchmaking zien voor de NF/Weekly/Raid om zo toch level 30 te kunnen halen....Heelaas zie ik dat niet gebeuren. :mad:

5. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    crotas end hard raid pas vanaf januari joh... En alleen daar de primary raid weapons te krijgen.. Dus hebbe we nog ff de tijd om lvl32 te worden

6. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Ja true dat was ik even vergeten. Speel je op de One of ps4?

Er zijn een aantal websites speciaal opgericht om raid/weekly/nightfall groepen te vormen. Een die ik af en toe gebruik als we nog iemand nodig hebben en er is verder niemand online is: destinytracker.com.

Je logt daar gewoon in met je PSN ID of GT en dan kan je een berichtje plaatsen dat je een groep zoekt voor vog/nightfall/weekly. Binnen een kwartier heb je dan een prima groep bijeen, misschien kan dat je verder helpen.

Mocht je op de PS4 spelen kun je me altijd adden.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hij speelt op de one. Moet zeggen dat ik matchmaking echt verschrikkelijk zou vinden. Het is echt werkelijk zo gebeurd om 6 man te vinden. Hell, vaak zat dat we met meer dan 6 waren. Het vereist ff wat vragen, maar als je dat doet is er niks aan de hand.

8. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ik speel op de X1 en heb wel met mensen van hier gespeeld. Ik speel op andere tijden als de meeste hier ivm werk en gezin dus speel vaker met Amerikanen.
    Wat ik wil zeggen is dat het goed is dat er naar andere mogelijkheden gekeken word om level 30 en hoger te worden. Niet iedereen is namelijk sociaal ingesteld of heeft de tijd/mogelijkheid om een raid een week van te voren in te plannen, dan zou een vorm van matchmaking echt een toevoeging zijn denk ik.

9. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik begrijp je punt zeker, en het is altijd goed om iedere speler een eerlijke kans te geven om op het hoogst haalbare level te komen.

Voor mij is het ook altijd nog maar afwachten welke avond ik beschikbaar ben, daarom spreek ik ook geen vaste raid dag/tijd meer af.
    Maar als ik dan 1,5 a 2 uur beschikbaar ben dan lukt het altijd wel om een groep te vinden. Desnoods met 5 andere random mensen.

Op bijvoorbeeld destinytracker.com zijn ook altijd mensen die al een groep van bijvoorbeeld 4 man hebben, die zoeken er dan nog twee.
    Dan kan je gemakkelijk met die groep mee.

En je bepaalt natuurlijk helemaal zelf hoe sociaal je met deze mensen om wilt gaan, je kunt er een gezellige boel van maken wat ik wel leuk vind.
    Of je kunt gewoon netjes je taak uitvoeren en de andere aan het woord laten, is helemaal aan jou!:)

10. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben het ff kwijt met dit spel wat mensen nu bezielt of leuk vinden om voor de 100ste keer door de zelfde map heen te lopen dezelfde idioot aan het eind af te schieten.. is dit een kwestie van er is niks beters dan Destiny op de markt of geld gebrek om wat beters te kopen?

Het blijft aan de lopende band een herhaling... als ik sommigen hier hoor dan hebben ze er bijna een day job aan om al die raids te gaan doen voor die lullige helm of wapen aan het eind... :)

Ik persoonlijk zie na al die maanden van release de replay value niet meer zo (en zeg er ook bij PERSOONLIJK voor dat alle fan boy weer ongelofelijk kwaad gaan reageren) aangezien er kwa planeten en gebieden niks bij is gekomen..

11. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Grinding....... Love it or hate it.

Hybrid en bulletproof010 vinden dit leuk.
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Matchmaking voor de Raid is geen goed idee. Blijf ik zeggen. Dan is het veel te makkelijk om mensen te vinden en ga je sneller krijgen dan er mensen even snel een raid joinen. En als het slecht gaat gaan ze snel weg of ze hebben geen mic etc. Nu moeten ze een beetje zoeken en willen ze dus echt de raid goed doen.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  13. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ik ben ook niet voor normale matchmaking, maar een vorm van..... Hoe en wat zou ik niet weten, misschien een betere sociale interactie ingame.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja herhaling met een game, waar heb je dat niet?

Elk fifa potje is ook hetzelfde alleen dan net even anders (ander team, andere tegenstander). Zo ook bij COD/ BF en noem het allemaal maar op.
    Raid/dungeons kan je er moeilijk 100 van hebben om maar vernieuwend te zijn.

Een kenmark van een MMO is vooral met PVE dat het veelal herhaling is, ik vind het persoonlijk niet erg.

Smaken verschillen:thumbs:.

Ik vind Destiny by far het beste spel wat de afgelopen tijd is uitgebracht, ook beter dan GTA V.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  15. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29

Ik had er heel erg op gehoopt (en vandaar mijn preorder van deze game) dat ALLE planeten te bezoeken waren en speelbaar..
    En nu dat dit allemaal DLC is voelde ik mij verneukt... kondig iets groots aan en maak het uiteindelijk klein om er meer aan te verdienen.

16. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Wat bedoel je met alle planeten??
    De rest van de planeten zijn bijna allemaal gasplaneten hier in ons Zonnenstelsel

17. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29

Hoop dat dit zo werkt... maar dit is maar een van de vele filmpjes die aangeeft wat er nog meer in had moeten zitten

18. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Dat zijn tog geen andere planeten.. Wat je daar ziet zijn de beide expansions die ze op de kaarten al laten zien... Was een foutje tog tijdje terug dat sommige mensen de nieuwe locaties konden zien...

19. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    ik heb ook al andere planeten gezien... die nu ook wel zichtbaar zijn maar je niet kunt bezoeken...

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee hoor. :)

Deel Deze Pagina