1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Noem eens 1 bekende MMO die op deze manier met de level cap increase om gaat? Ik herken dit namelijk helemaal niet zo.

Misschien na een jaar of twee jaar of 5 jaar bij een relaunch ofzo

maar niet in een driemaandelijkse cyclus

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is ook een full blood MMO. Daarom zei ik ook MMO achtige. Maar van alle type games zitten er het meest MMO elementen in de game.
    Vooral het grinden wat veel mensen haten.

Noem eens 1 bekende MMO die op deze manier met de level cap increase om gaat? Ik herken dit namelijk helemaal niet zo

Je zegt zelf dat Destiny ze eigen ding doet. Maar in WoW is het redelijk normaal dat je andere wapens gewoon iets minder worden na een DLC release. Niet slecht en prima te gebruiken maar ook niet meer top end.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het van alle type games het meeste FPS shooter elementen hebben , maar dat kan ook aan mij liggen.

Er is niks massive aan verder

het is een always online co-op Halo met levellen van wapens en gear

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Eens, genoeg andere games die op dit moment mijn aandacht verdienen. Destiny is tof hoor, maar om nou 20 euro te betalen voor wat nieuwe content waardoor ook gelijk je zuur verdiende wapens minder speciaal zijn, nee dat vind ik jammer. Snap wel dat anderen die DLC gaan halen maar ik ben er voorlopig denk ik even klaar mee.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar in games met loot als end game is nieuwe dlc ook gelijk weer de nieuwe standaard eigenlijk.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet ook MMO niet te letterlijk nemen en alleen focussen op dat massive. Ik zeg ook steeds het heeft heel veel MMO elementen en dat is niet alleen "massive'
    En nu met dat upgraden en dat andere wapens die wat "slechter" worden is weer zo voorbeeld van wat je ziet in MMO games.

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Oke, dat klopt, maar ik dacht dat je het geen MMO vond gezien dat wapen issue. Verkeerd begrepen :D My bad!

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ik heb de season pass al bij launch gekocht, dus die DLC die komt er wel :+

Maar ik denk gewoon dat ze door op deze manier met de legendary en exotic wapens om te gaan (armor maakt me eigenlijk niet uit hoe ze dat doen, dat zit aan light level vast dus je ontkomt er niet aan dat je daar steeds weer overnieuw voor begint, dat vind ik ook niet erg) mij de motivatie ontnemen om gewoon te spelen, verzamelen en up te graden

het heeft namelijk geen zin om zo vaak mogelijk even in te loggen wat shards en engergy te verdienen, wat wapens te levellen etc. Want alle tijd die je in een wapen steekt is bij volgende update verspilt.

Dus het heeft alleen zin dit te doen voor je favoriete sterktste exotics en 1 of 2 nieuwe raid legendaries per DLC. Daar farm je dan de hard raid mee, je levelt verder niks , dan komt de volgende cap verhoging en ga je weer overnieuw

in de tussentijd is er niks wat je kan doen wat je character op lange termijn beter maakt. Tijd steken in het bouwen van een mooie geupgrade arsenaal of meerdere setjes armor of wat dan ook is weggegooide tijd.

De timing is ook zo krom, waarom horen we dit nu pas dat dit zo gaat werken?

@Daz was net zo blij met z'n VoC en Atheon's en nu blijkt dat hij ze net zo goed niet kan gaan upgraden

is toch ook rare timing en slecht gecommuniceert?

En als ik deze week Exotics zou hebben zitten levellen dan zou ik helemaal pissig zijn, gelukkig kan ik vanavond voor het eerst sinds afgelopen weekend pas spelen :+

9. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ik heb bijvoorbeeld de afgelopen 2 weken als een gek alles zitten levelen om goed voorbereid te zijn voor de komende DLC :+ Had ik dus beter niet kunnen doen..

Btw gister wel de laatste exotic helm gekregen voor mijn warlock, die vissenkom. Ben daar wel blij om, aangezien ik die denk ik als vervanger van mijn raid helm ga gebruiken.

Laatst bewerkt: 4 dec 2014
  10. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Alle wapens die je de afgelopen tijd naar 300 hebt geleveled die ga je aanstaande dinsdag toch gebruiken voor de nieuwe missie, strike, nightfall en weekly?

Ook de raid ga je met die wapens in. Dus is het toch geen verspilde moeite om zoveel mogelijk van die wapens op 300 te hebben. Aangezien je die echt meer dan genoeg zal gebruiken in het begin de DLC. Met een 248 gun gaat dat echt niet lukken ben ik bang. Zie de Vog op hard als voorbeeld.

Met welke wapens willen jullie anders aan de DLC beginnen?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Raafie vindt dit leuk.
  12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het enige MMO element wat Destiny heeft is het grinden.
    Maar wat Destiny dus niet heeft, en games in dat genre wel om dat grinden dus leuk te houden, is een lang groots opgezet verhaal met veel (verschillende) gebieden.

Daarom vind ik de reveal dat je je wapens alleen kunt upgraden door ze in te leveren en weer opnieuw te beginnen ook totale idioterie. Hoe moeilijk kan het zijn om wapens die je al hebt gewoon een extra upgrade slot te geven. Meerdere van mijn part.
    Gaat er niet om of de nieuwe guns beter zijn, maar om de tijd die iemand erin gestopt heeft.
    Hoe onvriendelijk tegen gamers die er zoveel tijd in hebben gestopt kun je zijn zeg.

Ik vind het een leuke game ondanks zijn minpunten, maar damn, wat een game had dit kunnen zijn zeg.....vind het ook zo jammer dat het de ontbrekende hierboven genoemde elementen wel had, maar dat het eruit gesloopt is om het (in hun ogen) newbie-friendly te houden....fucktards.

AnubisNefer en Leoni vinden dit leuk.
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Er zit echt veel meer in de game wat MMO is
    PVE en PVP
    Dungeon (Strikes)
    Raids
    Gathering quests (oftwel material farmen in de wereld)
    Wanted quests (oftwel bounties)
    Daily/weekly quests

En zo kan ik nog wel doorgaan. Ze gebruiken zelfs normal en Heroic voor lage en hogere level.
    Destiny is geen WoW verder. Het is veel meer simplistisch. Maar de game heeft van alle gameplay die het heeft, het meeste MMO invloeden. En daar is dit upgraden weer een voorbeeld van. Had ik het graag ook iets makkelijker gezien? Ja toch wel maar het is ook niet zo dat Bungie niet precies weet wat ze doen. Want dit systeem wordt al jaren gebruikt. Maar voor of tegenstanders zal je altijd hebben. En dat is prima.

14. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    Oh leuk, de regels veranderen tijdens de game |:-

Mooie bende. Deze is wat mij betreft raak,

Ik zit nog steeds met 'Raise the spire' , onmogelijk om in je 1tje die 3 platformen leeg te houden en te activeren.
    Kwam ik ook na een uur achter 8)
    Verder wil blijkbaar niemand met een lagere rang spelen terwijl het wel kan heb ik gemerkt met een raid, level 8, 12 en een 27 samen.
    De game heeft echt een handleiding nodig, anders maak je vanaf de start het jezelf alleen onnodig moeilijk.
    Ben nu met een nieuw karakter begonnen en wat YT tips er gelijk bij. Gaat gierend hard :D
    Tot ik straks weer tegen dingen aanloop die ik niet alleen kan doen omdat er geen automatische matchmaking inzit.
    In de game die volledig om Massive Online shizzle draait :F:

Nouja, grind away maar weer :p

PS, dat gel#l over Xur, die heb ik nu ook opgezocht.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mochten VoC en Hezen's Vengeance nu over een week echt achterhaald blijken dan was deze Nightfall wel het ideale afscheidsfeestje voor ze. Heb nog nooit zo'n makkelijke nightfall gezien, de daily was nog lastiger :+

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bizarre Raid net.

Voetjes bij de Oracles
    Fatebringer en Sniper rifle bij Templar
    Hezen Vengaence bij de Gatekeeper
    Vex Mythoclast, 2 raid helmpjes en timebreaker bij Atheon

Alleen Fatebringer had ik nodig maar dan nog haha
    Wat ook bizar was. Was dat 4 van de 6 van de Raid de Vex kregen.

Raafie vindt dit leuk.
  17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    RNG smiles upon your face.

Lekkere loot. Ik heb geloof ik tot en met de Gorgons alleen shards gekregen :+

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Er werden 6 exotics uitgedeeld die raid :p patience en time, mida multi tool en 4 vex. Hybje eindelijk zijn fatebringer. Mensen die helmpjes moesten kregen die. Ik kreeg naast de vex ook nog 2 VoC's :+

Raafie vindt dit leuk.
  19. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Soms heb je geluk, en soms heb je pech. (Bij mij meestal het laatste) :p
    Lekker die 12 energy uit de NF terwijl die ene gast Patience&Time kreeg, dat was wel ff zuur.

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het lijkt net alsof ze wat meer loot geven aan het eind.

Soms kan het wel zo zij dat je praktisch alleen maar Shards en energy krijgt, maar de laatste paar dagen blijkt er steeds meer gegeven te worden.

Deel Deze Pagina