Ik heb gister met Cookie en Grave de nightfalls en weeklies gedaan op 3 characters en het regende echt legendary items en engrams kan toeval zijn maar het viel ons echt op gister hoeveel er dropte Wat me nog niet helemaal duidelijk is, Xur komt straks in de tower met de eerste Exotic upgrades toch? Kan ik daar nu max 1 per week van kopen of kan ik er zoveel kopen als ik coins/glimmer/shards voor heb? Ik zat gister wel hard te ranten tegen het nieuwe upgrade systeem maar ik kan niet ontkennen dat ik van de Dark Below trailer meer zin om te gamen krijg dan van alle nog ongespeelde games die hier in de kast liggen bij elkaar Damn you Destiny
Ze weten het spel net slecht genoeg te maken om het te blijven spelen. Volgens mij kan je maar 1 item upgraden, althans zo heb ik het begrepen.... En pas vanaf volgende week toch?
de basic gameplay is gewoon zo fucking goed, het is echt niveau Halo 1 co-op op de bank knallen Dus deze week hebben we nog een normale Xur? Dus alleen eventueel een exotic wapen kopen wat je nog niet hebt zodat je hem evt direct kan upgraden en meer aanschaffen heeft geen zin?
maar ik heb bijvoorbeeld nog geen Gjallarhorn als die te koop is moet ik die toch gewoon wel kopen, en niet upgraden? want je kan dan vanaf volgende week alleen de upgrade kopen als je het vorige model al hebt? OF verkoopt Xur vanaf volgende week 5 verschillende geupgrade Exotics per week? Stel nou dat Gjallarhorn te koop is en ik skip hem en Xur verkoopt volgende week de Gjallarhorn update en dan weer een hele poos niet ik kan toch beter zorgen dat ik van elke exotic het base model al wel heb?
Alsk een nederlandse destiny game digitaal heb gekocht kan ik dan die dlc van een ander land erop zetten of moet dat dan weer nederland zijn.
Ik zorg dat ik elke week altijd genoeg coins heb om de Exotic te kunnen kopen, mocht ik die nog niet hebben. Nu weet ik niet hoeveel characters je hebt? Ik heb er drie, dus dat praat wellicht wat makkelijker.
ook drie, ik weet alleen niet zeker of het nu met het nieuwe exotic upgrade systeem nog steeds verstandig is om de base exotic te kopen als ik die nog niet heb
Ik vraag me eigenlijk ook wel af of je de "oude" Exotics die je vanaf volgende week vind als loot of koopt bij Xur de 1.0 of 2.0 variant zijn. In het ergste geval kost het je dan nog eens 7 coins om de Exotic van vandaag om te zetten.
Op je laatste punt na; normale RPGs hebben dat ook. Ik begrijp je punt wel hoor, als ik Destiny uit moet leggen aan andere gamers gebruik ik ook 'extreem light MMO invloeden'....maar de game is zo ontzettend magertjes, dat het die vergelijking gewoon niet verdient.
Waarom wil je Hard Light? Ik vond het maar een baggerding. Ik heb overigens beide met mijn nietige lvl 28 hunter
Die is recentelijk aangepast. De stability is verbeterd Kevf ;-) Exotics dus niet dismantlen, en wat had ik vorige week gedaan? Patience and time, hard light en Super good advice dismantled..... Hahahaha
Ik heb inmiddels ook gewoon 9 exotics dismantled hoor die ik toch nooit gebruikte Heb liever die shards dan een super good advice die niks anders doet dan plaats innemen.
Zucht. Helm of inmost light, Spine of Ahamkara, Light beyond Nemysis and Plan C. No Exotic Engram, just the shard
Plan C, Light beyond Nemesis, Young ahamkara's spine, Heml of inmost light, Exotic shard Geen upgrades Niks kopen dus
kun je daar onbeperkt van kopen? druk de ps4 net uit , maar als dat beperkt is koop ik daar denk ik ook op alle drie characters 1 van anders heeft t geen nut, kan ze dan altijd gewoon kopen wanneer ik ze nodig heb Op zich geen ramp dat er niets tofs bij zit want dat betekent dat ik volgende week waarschijnlijk wel over de 100 coins zit als de upgrades komen, dat kan ook geen kwaad stacken die exotic shards trouwens gewoon in de vault net als ascendant shards?