Dat klopt zeker niet nee. Zo, aangezien er verder niks boeiends was heb ik even pakketjes telemetry gekocht voor hand cannon, machine gun en pulse rifle Wel handig als er toch veel ge-upgrade moet worden. Gelijk ook maar een zooi heavy ammo syntesis gekocht. Heb er nu 80 in de kluis gestopt. Kan ik weer even voort
Now you are thinking with portals Die wil ik in de volgende expansion, werkt ie ook voor naar de tower?
Ben constant bezig met het tweede deel van de Exotic Bounty voor Ikora. Bijna onmogelijk voor iemand die slecht in PvP is. Moet 25 punten halen, iedere assist en kill is er 1. Maar, bij iedere dood gaat er weer 1 af. Dus als ik 3 keer achter elkaar doodga, ben ik 3 punten kwijt. Had er 24, en verneuk 1 potje compleet. Hoppa, begin maar weer op 0.
Hmm heb hem net gedaan en had hem wel binnen 3 potjes ofzo. Was op Control. Wat je kan doen is gewoon TDM doen en gewoon campen. Verdient niet de schoonheidsprijs maar werkt wel.
Vanavond met Bullet, Hybrid en Rhoon wat crucible gedaan, maakte deze lekkere kill nog: We hadden een goede winstreak!
Vault of Glass armor word nutteloos. De Vendor gear tilt je naar level 31 als je 1 Exotic hebt. Wat een trap in de nootjes zeg.
Natuurlijk wordt VoG armor nutteloos, zodra je de gear uit de volgende raid hebt....maar dat kan nog wel effe duren, het is tenslotte Destiny! Dus net als je voorgaande armor, is de VoG armor niet direct nutteloos. Tot je het vervangende onderdeel EINDELIJK krijgt in de raid doet het zijn werk prima.
Wat dat betreft is level verbonden aan gear ook gewoon kut gedaan. Level 30 zou moeten betekenen dat je de game inmiddels beheerst en dat je weet wat je doet in de raid. Door al die andere opties kan je nu level 30 worden, maar snap je geen fluit van de mechanics of heb je zelfs niet eens een drietal volledig ge-upgrade wapens bij je. Aan de andere kant snap ik het wel, want je wilt niet mensen uitsluiten voor content puur door wel of geen geluk qua drops. Wat dat betreft had lightlevel niet verbonden moeten zijn aan je gear
Datto speelde gisteren de Expansion op een PSX event. Daarin werd verteld dat Raid Armor vervangen kan worden door de nieuwe Vendor gear. Deze Vendor gear kan je naar 31 tillen. De Raid Armor tot 30. Jammer, had liever gezien dat de Raid armor, zoals @MAD 1976 zegt, tot de volgende Raid Armor mee zou gaan. Zonde. Beetje een naai streek. ... kan zijn dat ik het verkeerd gelezen heb hoor.
Dat zou mooi zijn (voor mij) maar klinkt alsnog erg lame... is het begrijpbaar aangezien iedereen dan level 31 kan worden.
Mocht het kloppen, dan vind ik het een naaistreek. Zelf heb ik niet erg veel de Raid gespeeld... maar andere hier wel. Die zijn met pijn en moeite 30 geworden...
Zal goed kunnen. Zie hier een nieuwe Hunter helm van de Vanguard. En die gaat naar light level 33 en defense 425. http://db.planetdestiny.com/items/view/1169384431
Mja zoals ik al zeg, hadden nooit light op gear moeten doen. Ik hecht echt weinig waarde aan gear sinds level 25