1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    30 of 31 met Vanguard.. daar zou ik wel een antwoord op willen hebben :+

Al met al heb ik er zin in. Zal een boel anders zijn... maar verandering is welkom. Blijf de werkwijze van Bungie raar vinden :p

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    30 zou ik logisc vinden , misschien is het 31 als je een exotic erbij hebt die geupgrade is? En dus 30 met alleen vanguard gear?

Dan is de verhouding weer net als voorheen. 30 van de vanguard, 31 met exotic, 32 met raid gear. In plaats van 28 van de vanguard, 29 met exotic, 30 met raid gear. Schuift alles dus gewoon 2 levels op

Laatst bewerkt: 7 dec 2014
  3. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik snap dat je, als de lvl cap hoger wordt, je steeds op een 'normale' manier daar in de buurt kan komen. Wat ik me afvraag is, wat gebeurt er met VoG na 3-4 updates als iedere een dus met 'normale' gear lvl 35-40 is, ren je er dan met een groepje van 3 casual gamers doorheen? Wil je de VoG nog wel spelen als daar niks te halen is voor een hoger lvl, de VoG (en toekomstige raids) grinden is dan immers nutteloos.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    VoG krijgt nu een optie voor 31 toch?

ik denk dat dat je antwoord is, er komen moeilijkheidsgraden bij voor 'oudere' content

hopelijk kun je dan op die lvl 31 ook iets krijgen wat ook relevant is voor een lvl 31 character

als je er nog steeds alleen de oude VoG gear vind heeft het weinig zin om te gaan spelen natuurlijk. Of het moet voor exotics zijn.. Misschien dat ze in 31 VoG dan de nieuwe level exotics regelmatig gaan droppen?

5. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Dat was mijn punt indd, voor de gear hoef je het dan niet de doen. Of er moet andere gear gaan droppen, mss raid gear met een hoger lvl????
    So many questions.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    VoG gear met een hoger light level zodat we ook dat setje weer helemaal opnieuw bij elkaar kunnen sparen? :+ Ik weet het niet..

maar als er een lvl 31 VoG komt zal daar iets anders in moeten droppen dan nu het geval is want alleen voor die minieme kans op exotics gaan mensen het denk ik niet spelen. Tenzij de nieuwe exotics die in de nieuwe raid kunnen droppen ook hier dan weer kunnen droppen.. Maar dat denk ik niet want waarom zou je dan de nieuwe raid spelen en geef je dan mensen niet teveel opties om te farmen (6 raids voor mensen met 3 characters..)

So many questions indeed

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Toffe Lore.

Hopelijk hebben ze dat met de DLC iets beter gemaakt. Meer info over de Raid etc. Heeft zoveel potentie.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die filmpjes keek ik laatst. Deze nog niet gezien :p ff checken. Het is idd jammer, maar volgens mij heeft het halve team van bungie geen flauw idee wat de lore erachter is als je ze hoort bij interviews oid. Ook die PlayStation event waar er over destiny gesproken werd ging het alleen over cool cool awesome en teamwork en being good. Ze weten zelf er amper wat over geloof ik :p terwijl er idd een toffe wereld gecreëerd is. Ik begin steeds meer te denken dat de game "dumbed down" is gemaakt op het laatst, want het verhaal en de lore is er wel degelijk.

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    .....ik weet het wel zeker.

1+1=2

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Zo, gefixt.

11. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dit weekend nog net level 30 geworden! Ik kon het bijna niet geloven toen ik eindelijk m'n Raid schoenen kreeg! :cool:

Raafie vindt dit leuk.
  12. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Zal je pas morgen die losse DLC kunnen zien ? ik kan nu alleen maar die bundle kopen en wil gewoon de losse dlc

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, je kan het allang los kopen. Volgens mij had je dit al eerder gevraagd. Ik zag gewoon de expansion los en daarnaast de sp

14. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Moet eerlijk zeggen dat ik die losse ook niet zag staan.. Alleen de house of wolves en die season pass gewoon die season pass halen joh

15. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ja klopt idd had zoiets al eerder gevraagd ( was ik ff vergeten |:- ) , maar idd wat Bullet zegt je kan hem nu (nog) niet los kopen
    ik heb niet genoeg $ er op staan voor de seasonpass en ik wil niet wachten op eind vd week wanneer ik weer genoeg $ heb want
    ik ben morgen nl toevallig vrij :p

16. Flayner

Flayner Active Member

Leuk Bevonden:
    86
    Iemand nog enig idee hoe je precies de DLC met een andere valuta betaal? begreep dat het in dollars bijvoorbeeld goedkoper is dan in euro's.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Regio veranderen en dan prepaid kaartjes kopen van die store's valuta.

18. Flayner

Flayner Active Member

Leuk Bevonden:
    86
    Kan at alleen met prepaid cards? met PayPal lukt het niet in ieder geval:+

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee kan al een tijdje niet meer direct.

20. Maddmonkey