Agh alle drie me chars staan op punt daar een level mee omhoog te gaan dus dat zijn er al 3 in de pocket
Oh nvm alleen chest en helm armor hebben een recommendation nodig. Handschoenen/schoenen zijn gewoon te koop al
Tja, level 32 moet je wel de raid voor hebben gedaan dat is iig een troost voor als de hard raid beschikbaar komt Ik weet trouwens echt niet met welk poppetje ik wil gaan spelen :{
Dus dat word iedereen weer op vanguard zetten? Want je moet dus die reccomendations halen voor chest en helm en dan heeft faction levellen geen zin? Vind het op zich wel prettig dat ik mijn hunter en warlock nu op een simpele voorspelbare manier iig vlot naar 30 kan krijgen zodat ze aan de nieuwe nightfalls enzo mee kunnen doen
Ja snap ik, maar voordat ik genoeg marks heb voor een compleet nieuw setje ben ik wel een paar weken verder. Maar ze hebben allebei al wel een exotic en de warlock heeft al een raid chest dus dan is de stap naar 30 zo gemaakt toch?
Blijkbaar kunnen we nu nog niet de nightfall etc doen. Je moet alle quest eerste doen van Eris maar een van de quest is iets wat je moet kopen van Xur.
wut? dat is raar dus de nightfall van deze week kunnen we pas vanaf vrijdag doen? naja , dan vanavond maar de nieuwe story spelen
Das wel weer beetje jammer mja genoeg te doen hoor ... Oude en nieuwe raid , story missies hoppaaa daar gaat me social life