1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw het eerste kistje die energy/shards en een kleine kans op exotic geeft staat gelijk links als je beneden spawned. Dus niet rechtdoor rennen naar het eerste licht.
    Weten we dat voor de volgende keer.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  2. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Dat ga ik dus straks even solo doen :)

3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Heeft er iemand al een Atheon checkpoint op hard? Nog even de Vex Mytho een kans geven deze week!

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Soort van pre-review op Eurogamer, stukje tekst

http://www.eurogamer.net/articles/2014-12-10-the-dark-below-makes-destinys-mistakes-all-over-again

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren een stuk van de nieuwe Raid gespeeld en dat begin is echt onwijs tof! Ben benieuwd naar de rest van de Raid!

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Idd. Gewoon telkens wipen mocht ie er niet staan

7. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Er zijn voor zover ik weet nog twee plekken. Bij de tweede paal naar linksvoor en naar rechtsvoor lopen, op Youtube staan wel een paar filmpjes hoe je er precies komt.

Heb The Last Word gekregen gister daaruit, iemand ervaring met dat wapen in Pve/Pvp?

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Pvp prima, pve meh

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De VoG is nu nutteloos geworden. Maar dan ook echt compleet nutteloos. De gear die daar te halen valt gaat tot 30 en dropt dan amper. De Exotics die je kan krijgen zijn zelfs nog de oude :mad:

Heel jammer. Nu snap ik wel dat Crota de nieuwe Raid word maar je kan toch als ontwikkelaar de oude wel enigszins updaten?

Ik ga de VoG niet eens meer doen. Koop de level 31 spullen wel bij de Vanguard. Ze hadden, IMO, de VoG moeten upgraden naar 31. Nu is het echter compleet niks meer waard. Gemiste kans.

@Kevf, leuk stukje. De grind is idd nog erger geworden. Eigenlijk zelden zoiets meegemaakt. De DLC bevalt me wel hoor maar haat het om weer zoveel uur te spenderen aan het upgraden van m'n gear.

10. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Niet compleet nutteloos hoor als je nog geen vex hebt

Sent from my iPad using Tapatalk

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zelfs de Vex word nutteloos zodra je andere gear hebt. Hoe meer ik na ga denken over dingen die Bungie beter had kunnen doen... hoe gefrustreerder ik word.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom wordt die nutteloos dan?
    Daarnaast krijgt VOG ook een level 31 versie en zijn er gear ontdekt van de VOG die niemand nog heeft gekregen.

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heh, ik ook....zijn ook van die dingen die zo makkelijk voorkomen/beter gedaan hadden kunnen worden.

Dat iedereen nu lekker makkelijk lvl 31 kan worden door wat gear te kopen is gewoon de grootste kick in de nuts die je je trouwe spelers kunt geven.

Puur en alleen omdat ze willen dat meer mensen de DLC kopen.....bah.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zoals? Welke gear? Overigens heeft een ontwikkelaar van Bungie al gemeld dat er geen level 31 VoG komt ;) Stond op Reddit, NeoGAF, PlanetDestiny. Ze hebben geen plannen momenteel met de VoG.

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Alleen maar klagen klagen klagen, het is helaas niet anders en tegelijktijd wel blijven spelen?

Just chill people... Play the game, don't let the game play you. Have fun en geniet. Bungie zal blijven tweaken en veranderen. Live with it. Dit staat geheel los van het feit dat ik het spel nog steeds meesterlijk vind spelen. Met zijn 6en of 3en dingen doen blijft leuk.

Hybrid vindt dit leuk.
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Datamining. Was gear die alleen in VOG te krijgen is en die heeft nog niemand gezien.
    Daarnaast is VOG nog prima te doen. Kans nog steeds op exotics. Gjallahorn, Icebreaker etc.
    Daarnaast is het nog steeds goed voor een shards of energy run.

En VOG is ook nog steeds leuk om te doen.

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Had dan de VoG armor aangepast naar 31. Met een nieuwe Exotic. Om 32 te worden heb je dan de Crota Gear nodig. Leek me toch wel het voornaamste.

Ik blijf het ook spelen. Klagen mag ik geloof ik? Het is gewoon jammer dat ze nu level 31 gear verkopen en de rest lekker laten voor wat het is. Alles voor de dollars, helaas. Dit heb niet alleen ik maar ook de die-hard Destiny speler.
    De forums staan er vol mee.

18. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik vind het echt een topspel maar dat doen ze echt grandioos verkeerd.

Al die uren in de VOG om 3x 30 te worden en nu kan je gewoon betere gear kopen bij de Vanguard en Crucibile!?

Wat een bs.. Zo zie je maar dat de game veelste veel wordt aangepast aan de mensen die niet de moeite willen doen om te raiden en niet de nodige uren erin willen steken. Om echt de endgear te krijgen, of iig dichtbij te komen moet je er gewoon veel uur in stoppen met raids en randzaken (zoals het farmen op de oude manier).

Maar toch blijf ik het vrolijk doorspelen omdat het gewoon te lekker weg speelt. Sinds jaren dat Fifa bij mij niet meer op 1 staat.

19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    De Exotics die droppen zijn de oude. Die hebben dus nog de maximale attack van 300. Leuk dat upgrade systeem, eerst maar is hopen dat de upgrades ook aangeboden word door Xur

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt niet uit. Als je Icebreaker krijgt is het gewoon waard om even te wachten op een upgrade. En met de volgende expansion weer.
    Zoveel exotics zijn er nou ook weer niet in de game. Dus hij komt snel genoeg langs.

Daarnaast ga ik echt geen spul kopen om 31 te worden. Heb je best veel voor nodig om level 31 te worden. Waar je met een upgraded exotic armor en een stukje raid gear je ook al naar level 31 brengt.

Deel Deze Pagina