Heh, had nog een exotic bounty open staan van voor de DLC; gister afgemaakt (500 kills met machine gun, moest er nog 50), ingeleverd...en kreeg dus de update versie met 331 max damage. Dus als je nog een exotic bounty hebt; afmaken en inleveren!
Warlock wordt mij toch wel een partij genaaid hoor. Weer sunbreakers en voidvang. De kutste dingen in het spel mja ik kreeg gisteren raid handschoenen dus upgraded sunbreaker is niet handig
Btw de Bladedancer helm heeft een nieuwe upgrade. De eerste was altijd iets met die arcbolt grenade maar nu heeft die en upgrade als je een orb pakt krijg je health terug.
Bladedancer helm past wel goed bij de nieuwe dlc. Ruined wings gekocht. Kan ik nou per poppetje 1 armor en 1 wapen doen? Want je moet iets ook daadwerkelijk aanhebben om up te graden
De Hunter helm cost 13sc? Kost een weapon upgrade ook nog SC? Een exotic engram van Xur is nooit een wapen toch? Altijd armor.
Dat kost iets van 7.7K glimmer en een Exotic shard. Dus 7 strange coins en 7.7k glimmer eigenlijk. Edit: Ben wel super blij dat hij die Hunter helm verkoopt, vind die echt super goed. Tevens de IB upgrade is natuurlijk meer dan welkom!
Ik heb armamentarium, light beyond nemesis en icebreaker geupgrade en wat shards gehaald zo nog een beetje glimmer farmen misschien en dan denk ik dat ik thunderlord of suros ook maar meteen upgrade. Had voor de hunter al een knucklehead radar die tot 36 gaat dus ze zijn nu allemaal klaar voor de grind naar 31
Kopen kopen kopen haha ik koop truth exotic helm engram light beyond nemesis upgrade en icebreaker upgrade en hunter helm upgrade ... Glimmer farmen vanaaaf als een malle
Nogal. Gelukkig had ik 25.000 Nu niks meer. SUROS, Thorn en de IB geüpgraded. De Titan Gauntlets, Hunter Helm, de Truth en Voidfang opnieuw gekocht Tevens een helm engram gekocht... Vandaag Glimmer verzamelen als een gek. Moet de Weekly ook nog doen, bah Geen idee welke m'n main word.
Vanavond maar m'n Suros upgraden, helm engram kopen en als dat niet voor m'n hunter is dan maar de Helm van Xur kopen, en misschien ook maar m'n Young Ahamkara's Spine upgraden.
Am i addicted? Iemand anders dit gevoel? Ik speel me een ongeluk omdat ik keer op keer dit of dat wil upgraden en vervolgens bij de weekly refresh, start het hele circus opnieuw. Ik heb hier Dragon Age, Far Cry 4, Driveclub en Lara Craft Temple of Osiris liggen, maar ik kom er niet aan toe. Ik wordt zelfs een beetje moe van het continu doorspelen. Gisteren ook zitten raiden, maar eigenlijk was ik te geirriteerd, moe en verzadigd. En wat denk je dat ik daarna nog doe? Gewoon mijn Eris bounties halen….. Hahahahah. Mensen hier toevallig al op de app gekeken hoeveel speeluur je al hebt? Denk dat sommige van jullie dan gaan schrikken ;-) Iemand anders dit gevoel? Verslaafd zijn aan Destiny en andere games links laten liggen?