Nope.... Je krijgt een legendary handschoentje. Wel vet qua look voor de titan, maar dat is minder dan wat ik verwacht had Pfff, speel nu met iemand die krijgt ff de obisidian mind uit de helm engram
Ja, en het is niet alleen een gevoel. Ik heb gewoon 5 games nog onaangeraakt in de kast liggen want alle tijd gaat op aan Destiny Ik heb helemaal geen tijd om Farcry ofzo te starten want ik ben nog geen level 32 en er zijn nog bounties te halen vandaag en ik moet de dailies nog en aaaaaaaaah ik kom tijd tekort!
Neee??? Ik had gelezen dat je ergens een bounty krijgt ofso na dat gedoe met xur en dat je m dan kan krijgen...
Nee Heb iets moet boneless gauntlets gekregen ofzo. Ze zien er wel vet uit, maar geen husk of the pit
Zou tog nie zo zijn dat je dat wapen bij de raid op hard krijgt en dat je m derna nog ff moet upgraden van rare naar exotic...
Ha, Xur heeft Red Death upgrade. Net afgelopen zaterdag uit de raid gehad. Bewust niet geüpgrade, hopende op de upgraded versie bij Xur. Yuss.
Sta er niet raar van te kijken hoor @bulletproof010 Grind 3.0 Net de Weekly gedaan. 305 kills Nightfall durf ik niet. @Maddmonkey, thanks. Lever ik hem wel in zodra die bounty af is.
Kreeg uit de engram van Xur een helm voor m'n Hunter Suros ge-upgrade nu nog een nieuwe legendary chest en ik kan 31 worden.