1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Die plek met cabal majors en glimmer dingetje aan zetten en de chests daar pakken ;)

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb m'n legs, chest, Exotic Gauntlets ... nu nog de helm en ik kan richting de 31 :+ Die gauntlets zijn trouwens wel erg vet. Geeft je Titan gelijk wat bruuts mee. Die leg-armor is echt ... sorry Bungie maar dit kan niet! Lijk wel op de Tin-Man. Kolere..

Moet alleen wegens tijdgebrek m'n aandacht op m'n Titan gooien helaas.

@Hybrid, @Maddmonkey, @bulletproof010, @Ic3DFire, @Raafie ... houden we nog een "afscheidsceremonie" voor de Vault of Glass? Dat moet wel appeltje eitje zijn op level 31 ... haha!

EDIT
    Husk of the Pit is, blijkbaar, gevonden. Het is GEEN drop van Crota. Sterker nog, het wapen dropt random van elke Zwaard dragende Hive enemy :eek: Waar ik dan benieuwd naar ben ... wat dropt Crota als Exotic?

Hier ook z'n Bungie profile, niet fake dus;
    http://www.bungie.net/en/Legend/2/4611686018440979834/2305843009254537419#gear

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die ruin wings zijn bruut ja! Mja armamenterium is belangrijker

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier btw de gear uit de raid.
    Blijf de leg armor van de Hunter tof vinden. Met dat mes op het been.

Warlock gear

Helmet- Deathsinger’s Gaze

Chest- Deathsinger’s Mantle

Gauntlets- Deathsinger’s Grip

Legs- Deathsinger’s Herald

Bond- Bone Circlet

Hunter gear

Helmet- Unyielding Casque

Chest- Relentless Harness

Gauntlets- Dogged Cage

Legs- Tireless Stride

Cloak- Shroud of Flies

Titan gear

Helmet- Willbreaker’s Watch

Chest- Willbreaker’s Resolve

Gauntlets- Willbreaker’s Grip

Legs- Willbreaker’s Greaves

Mark- Mark of the Pit

5. Flayner

Flayner Active Member

Leuk Bevonden:
    86
    Die kreeg ik gister :D

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat ding is gewoon een must als titan, had hem vandaag geupgrade bij xûr en voelde me direct kaal door het gemis van de extra ammo en granaten, beetje jammer maar ik kan echt niet zonder.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hunters hebben het veel makkelijker ook :p alle goeie exotics zijn helmpjes, dus je kan gemakkelijker een hoog lightlevel halen

Titan is nu iig level 31 :) nu de raid maar eens completen

8. Flayner

Flayner Active Member

Leuk Bevonden:
    86
    Hoppa hunter Level 31 :cool::cool:

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb ze beide maar gehaald, wie weet vind ik ooit een keer een raid chest ofzo Vind die ruin wings er wel vet uitzien

mis nu alleen nog een legendary chest voor de hunter en een berg shards om ze allemaal op 31 te krijgen.. Misschien toch VoG nog maar eens doen voor de shards :+

Wel relaxed dat de nieuwe exotics geen shards meer nodig hebben, scheeld er toch weer een stuk of 20 en met 3 characters die geupgrade moeten worden was ik zo door mijn voorraadje heen

10. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Kan je ook je ouden spullen verkopen? Ik dis mantel ze.. Maar heb het gevoel dat ik er niets voor krijg

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb ze ook gewoon beide gehaald. Heb eigenlijk helemaal geen trek om die kut vanguard gear aan te trekken :p blijf het idioot vinden dat de oude raid gear niks meer waard is. Heb verdomme echt heel veel tijd erin gestoken om 3 poppetjes op 30 re krijgen. Vault of glass uiteindelijk 35 keer gecomplete. De exotics upgraden vind ik niet eens zo slecht gedaan, maar waarom zou ik nu moeite doen om met 3 poppetjes 32 te worden? Helm is volgens mij weer hard raid en dus vereist het weer zeer veel om daar te komen tenzij je helmpjes draagt. Nou zijn de helmpjes van de warlock en titan verre van de beste exotics..

Misschien verwijder ik die pleurishunter wel en neem een extra titan. Wil de titan en warlock wel in raid gear hebben.

12. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    Niet dat ik weet. Als je ze dismantled krijg je voor je wapens wapenonderdelen. Daarmee kun je later, ik weet niet welk level je bent, wapens mee upgraden.
    Dan heb je die parts/onderdelen hard nodig. :)

13. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    OK bedankt. Ben pas lvl7

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Morgen doen hybje? Volgens mij kon iedereen van de eerste run in de avond

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het prima.

17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zo warlock is 31 en voor me Titan en Hunter al de gear binnen om het te worden.
    Op mijn Hunter heb ik alleen nog XP en glimmer nodig en op mijn Titan nog class mats en glimmer. Moet wel lukken dus dit weekend.:cool:

Meteen ook maar de suros upgrade gekocht voor iron Banner volgende week. Nu alleen nog bedenken met welke class ik dat wil gaan spelen. :+

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Iron Banner is ook 33 light gear? Of 36?

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Van wat ik tot nu toe gelezen heb 33. Maar dat weten we dinsdag pas zeker. Ligt een beetje aan de gear die je kan krijgen met welke char ik ga spelen. Waarschijnlijk op mijn Hunter.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm oké, beetje nutteloos imo. De vanguard gear is lelijk, maar brengt je iig naar 31 voor de raid. Ga dan niet weer die hele grind doorstaan in IB.

Voor alle titans, de ruin wings met de Ghorn schijnt een geweldige combo te zijn. Je krijgt meer pakketjes en in elk pakketje zitten 3 tot 4!!! Rockets. Shit, net mijn fucking chest helemaal ge-upgrade... :'-( ik moet dit echter proberen. Raiden met de Ghorn als main hahah :p

Deel Deze Pagina