Eventueel zou ik wel meekunnen als er nog een plekje vrij is. Hoewel ik denk ik geen 31 kan worden (exotic helm gaat te lang duren). Ik hoor het wel.
Je krijgt nu ook een shard (exotic) als je een exotic uit elkaar haalt . Blijf die markcap toch wel erg gaar vinden, zit weer op m'n 100 vanguard/crucible mark cap, dus ik kan lekker wachten tot dinsdag voor ik weer ga spelen.
Ach, een level 28 hunter maar ik heb geen zin om weer ''overnieuw'' te beginnen, heb al m'n ranks redelijk hoog. Daarnaast is de kans toch klein dat ik meer dan 1x in de week de raid kan doen.
Wat is nu eigenlijk de snelste manier om te levelen? Hang nu al een tijdje halverwege level 24 en ik wil ook Raids kunnen doen.
Vanguard gear kopen waar je vervolgens lvl 31 mee kan worden. Flink wat strikes doen voor marks, bounties doen, etc.
Ouwe baas Flayner erbij en Crota kontschop gegeven ! Hoe zit het op de PS4? Al mensen gehaald Heb nu de zwarte hamer ziet er echt gruwelijk uit
Nope, nog niet... Zijn aan het levelen naar 31 en op alle characters.... Wel al voorbij de brug geweest.