Bij deze de video van het downen van Crota vanaf mijn level 30 Titan. Ik heb zelf de rest van de raid niet gedaan, maar kon meedoen met het vaste groepje! Heb er een matige maar goed uitziende machine gun aan over gehouden
Morgen proberen vanaf ir yut met onder andere @AnubisNefer en de rest van onze vaste raid groep op ps4. Moet wel goed komen aangezien bijna iedereen 31 is nu. Vanavond op alle 3 mijn characters even de brug gecheesed en kistje erna gehaald. Resultaat: laarsjes voor mijn warlock en Hunter en in totaal al 9 shards en 12 energy nu. Morgen voor de raid nog even proberen het eerste stuk solo te doen op mijn Hunter en Titan. Daarnet lukte het al bijna op mijn Hunter.
Hahaha we waren niet de enigen die crota verslagen had haha zat net stukkie te lezen op fb van die 17 jarige gast die in zn pauze miljoenen had verdiend maar kijk deze reactie eronder hahaha LOL
Netjes! Zag je inderdaad snel stijgen. Mijn Titan kan naar 31. Warlock idem. Alleen de zooi upgraden. Vanavond afscheid nemen van m'n VoG armor Daar heb je dan weken over gedaan. Bah! Eind deze week ben ik Crota-proof...
Ik zat er nog sterk aan te twijfelen om een tweede Titan aan te maken ipv de Hunter, maar ach. Ik kan met elk poppetje wel overweg. Voorlopig iig in staat om de raid op elk poppetje te doen. Btw, fellow titans: level die ruin wings. Die perk is echt zeer Nice voor de raid en strikes. Ik kan dan zelfs leven met een granaat minder
+1 Toen ik zag dat die Heavy Ammo perk erop zat gelijk gekocht. Is gewoon ziek hoeveel paarse doosjes er droppen Overigens vind ik dat Dragons Breath best leuke damage doet. Ben Ghjallahorn niet gewend natuurlijk... in ieder geval fijn dat ik nu Truth en DB heb
Ruin wings en Gjallarhorn..... Omfg. Dst is net zoals de Hunter, bladedancer met Gjallarhorn tijdens deze raid. Bladedancer is zeer nice voor deze raid.
Interessant stuk met goede inzichten. http://www.polygon.com/2014/12/15/7393695/destiny-dark-below-punishing-hardcore
2x Crota en 1x Atheon op Hard. Prima voor een avond. Hunger of Crota is tenminste binnen. Nu de sniper rifle nog.
Haha mooie avond dit Holy shit zeg ... De sniper uit crotas end en de vex ein de lijk uit VOG !! Dat worden veeeel bounties doen Sent from my iPad using Tapatalk
Destiny is op dit moment even.........Dead Rising 3? https://www.dropbox.com/s/hpig0lq5nhyjs0r/20141215_233136.jpg?dl=0
Haha, eindelijk! Lekker hoor! Morgen ben ik er waarschijnlijk wel bij hoor, door drukte de nieuwe raid helemaal niet meer gespeeld en dus niet 1 keer gehaald