Kan nu al niet "kiezen" welke class te nemen haha. Hunter is wel nice qua 50/50 armor. Maar het is meer een sniper/recon class en daar ben ik nooit echt fan van. Titan heeft wel veel armor en toffe wapens maar mist wel snelheid. Warlock is wel cool maar heeft weinig armor en veel magie
Bent nog echt zo fan magie haha. Geef mij maar gewoon echt kogels. Die races blijven ook vet. Die Exo
Warlock klinkt wel het tofste ja een high risk high reward class denk ik waar je heel veel kanten mee op kan. Oh en ik las "loot game" bij die strike gamemodes. SOLD! Ik hoop echt op een borderlands achtig lootsysteem dan
Voorheen nooit echt in Destiny verdiept. Dacht dat het een pure mp shooter zou zijn. Net wat gameplay beelden op de vorige pagina zitten kijken en ziet er gruwelijk uit. Missie gedeelte (solo of co-op) vind ik wel interessant. Had next-gen only verwacht, maar volgens (gedateerde) startpost komt ie ook op de 360, voor als ik tegen die tijd nog geen next-gen heb.
De startpost is idd een beetje oud. Er staat nog Durango zelfs haha. Laatste keer geupdate. Precies een jaar geleden. Kom op Dulle dat kan je beter.
Hmm, Hunter of Warlock voor mij. Me love magic, maar rogue is ook vet...... Hopelijk de Alpha, en anders de Beta om effe wat te testen. Hopelijk kun je ook makkelijk switchen van class.
als ik het veel online ga spelen neem ik altijd de minst gekozen class. Op veel fora lijkt iig de Warlock de favoriet. Het wordt voor mij waarschijnlijk dus Hunter of Titan.
Ik heb altijd met het vaste groepje in co-op dat we allemaal een aparte class kiezen. Er is iemand die het liefst sniper is, iemand die overal kamikaze stijl in rent en ik ben meer de support Dat lijkt mij dus warlock te gaan worden.
Ja je spawnt wel weer, maar je kunt niet een paar kogels vangen en dan alsnog gewond weg komen. Geraakt worden = dood, dat bedoelde ik. Je spawnt wel weer maar ik had liever iets tactischer gameplay gehad. Eurogamer