Ik heb de oude P&T maar betwijfel of ik de nieuwe koop... Voor de rest is het wederom een waardeloze Xür-day.
Meh Voor PvP is P&T een stuk fijner dan Icebreaker. (eigenlijk is ie in elk opzicht beter behalve het ammo verhaal wat de Icebreaker weer beter maakt)
Claws of ahamkara misschien voor de mooiigheid kopen heart of the praxic fire upgrade... Nasty Dan maar de plan c upgraden
Ohh ja heb ik niks aan helaas.. Mischien maar wat inslaan voor me toekomstige titan ofso Benieuwd hoe lang ik er over doet tot me titan L31 is
Woehoe! Iets met skullfort helm gekregen uit de engram. Nice gelijk weer 140 heavy ammo ingeslagen hahaha.
Als je zo'n snipper rifle telemetey gebruik moet je dan equipt hebben? Of werkt het ook als i gewoon in je tas zit
Nee die moet je activeren net zoals glimmer dingen. Werkt een half uur. Pro tip: haal bounties (zoveel als je kan) ga naar tower en net voordat je de bounties inlevert zet je een telemetry aan. Daarna de daily doen en je hebt al aardig wat upgrades te doen gelijk
Dat kan ook, maar dat kost glimmer. Mocht je Strange coins hebben, dan moet je daar echt wat van in slaan. Een van de beste manieren om je strange coins te gebruiken. Ik heb nu in totaal ~200 synths. Heerlijk
Ah OK. Nja, glimmer kan ik farmen, coins niet. *denkt wéér aan dat het nu echt tijd word om z'n 2e Hunter te levelen*
Haha daar kom je nog van terug ron... dat glimmer is niet bij te houden met al die upgraden en heavy ammo.. Beste met coins echt veeel ammo in te slaan ik was laatst ook eigenwijs hoor... Heb t nu gemerkt Haal er minimaal voor 50 coins heb er tog 149 nog haha
Tja, zoals ik zeg. Ik heb net genoeg coins om afentoe een exotic te kopen. Heb nog geen alt op 20 (pas op 12) dus word het tijd om die te levelen, dan zullen de coins ook wel sneller gaan. Iemand een idee waar dit over gaat? Op Reddit word gezegd om nog te wachten om iets te kopen bij Xur....